کد خبر : 156582
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 10:27
-

چالش بزرگ سازمان لیگ برای برگزاری رقابت‌های فصل آینده

چالش بزرگ سازمان لیگ برای برگزاری رقابت‌های فصل آینده

در حالی که گفته می‌شد مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال قرار است از شهریور ماه آغاز شود، اما هنوز تکلیف رقابت‌های دسته اول مشخص نشده و معلوم نیست کدام تیم جواز صعود به لیگ برتر را کسب می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که گفته می‌شد مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال قرار است از شهریور ماه آغاز شود، اما هنوز تکلیف رقابت‌های دسته اول مشخص نشده و معلوم نیست کدام تیم جواز صعود به لیگ برتر را کسب می کند.

از همین رو سازمان لیگ منتظر است ابتدا تکلیف رقابت‌های دسته اول مشخص شده و بعد از آن زمان دقیق مسابقات لیگ برتر را اعلام کند. از طرفی دیگر این سازمان برای فصل بعد مسابقات لیگ با چالش بسیار بزرگی مواجه شده و آن هم شیوع ویروس کرونا می‌باشد. از همین رو تیم‌هایی که در لیگ برتر فوتسال قرار است حضور یابند باید برای هر تست PCR مبالغی را پرداخت کرده و بعد از آنکه مشخص شد جواب تست هایشان منفی است می‌توانند در مسابقات لیگ برتر بازی کنند.

این موضوع می‌تواند برای خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند سخت و گران تمام شود، زیرا تیم‌هایی که می‌خواهند از بازیکنانشان قبل از هر مسابقه تست PCR بگیرند باید چیزی حدود ۳۰ میلیون تومان پرداخت کنند و همین مسئله برای باشگاهی که با مشکل مالی رو به رو است بسیار سخت و سنگین خواهد بود و اصلا ممکن است بعضی از این تیم‌ها تصمیم بگیرند از حضور در مسابقات لیگ برتر انصراف دهند.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه لیگ برتری فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: من یک پیشنهاد برای سازمان لیگ برتر دارم و آن هم این است که این سازمان با وزارت بهداشت تفاهم نامه‌ای را امضا کند تا تیم‌هایی که این فصل در مسابقات لیگ برتر حضور دارند بتوانند به صورت رایگان در تست PCR شرکت کرده تا دیگر مجبور نشوند برای هر مسابقه مبالغ سنگینی را پرداخت کنند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که سازمان لیگ برتر فوتسال برای فصل بعد چه راهکاری را به دنبال خواهد داشت تا تیم‌های لیگ برتری بتوانند بدون هیچ مشکلی در مسابقات حاضر شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.