کد خبر : 156644
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 10:32
-

احسانی : برگزاری لیگ به صورت شمال- جنوب آینده فوتسال را دچار مشکل می کند

احسانی : برگزاری لیگ به صورت شمال- جنوب آینده فوتسال را دچار مشکل می کند

بازرس سازمان لیگ فوتسال گفت: فوتسال ایران جزو برترین‌ها در جهان است و برگزاری لیگ در دو گروه شمال و جنوب، به آن آسیب بزرگی می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احسان احسانی در ارتباط با مصوبه هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر اینکه در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا و پس از طرح در جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها، مسابقات لیگ برتر فوتسال فصل مسابقاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دو گروه شمال و جنوب به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار شود، اظهار داشت: با این طرح تیم‌ها محدود می‌شوند فقط باید با تعداد کمی از تیم‌هایی که تعیین شده، بازی کنند.

وی در ادامه در خصوص معضلات این طرح، تصریح کرد: فوتسال ما جزو ۵ کشور برتر جهان است و این طرح نه تنها منفعتی ندارد بلکه در آینده هم ما را دچار مشکلات زیادی در این رشته می‌کند. این طرح خلاف برگزاری بازی‌ها به صورت لیگ است و بی سابقه است که یک فصل فوتبال یا فوتسال این‌گونه برگزار شود.

بازرس سازمان لیگ فوتسال که خود سرپرست تیم شاهین کرمانشاه هم است در پایان پیرامون مخالفت این باشگاه با این طرح، خاطرنشان کرد: در یک فصل لیگ همه تیم‌ها باید به صورت رفت و برگشت با هم بازی کنند و محدود کردن بازی‌ها نه به نفع تیم‌ها است و نه به نفع فوتسال کشور ما.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.