کد خبر : 156648
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 11:19
-

زمان تمرینات تیم ملی فوتسال «ب» مشخص شد

زمان تمرینات تیم ملی فوتسال «ب» مشخص شد

تیم ملی فوتسال «ب» قرار است اواسط مهر ماه در مسابقات دوستانه ۴ جانبه که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، شرکت کند. در این رقابت‌ها تیم‌های ملی اسپانیا، تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران، لیتوانی و تایلند (میزبان) حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال «ب» قرار است اواسط مهر ماه در مسابقات دوستانه ۴ جانبه که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، شرکت کند. در این رقابت‌ها تیم‌های ملی اسپانیا، تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران، لیتوانی و تایلند (میزبان) حضور دارند.

کادر فنی تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان اولین اردوی تمرینی تیم ملی ب را اواخر تیر ماه آغاز کند.

در این اردو قرار است بازیکنان جوانی به تیم ملی دعوت شوند که در تیم‌های باشگاهی خود موفق شدند عملکرد خوبی داشته باشند. مصطفی عمادی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ سال کشورمان قرار است تا آخر این هفته اسامی بازیکنان دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی «ب» را اعلام کند تا تمرینات این تیم از اواسط هفته آینده به صورت رسمی آغاز شود.

مسابقات دوستانه ۴ جانبه تایلند در حالی از اواسط مهر ماه برگزار می‌شود که ابتدا قرار بود در این رقابت‌های تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان حضور داشته باشد، اما به دلیل همگروهی تیم ملی با تایلند در مسابقات جام ملت‌های آسیا، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت به جای این تیم، تیم زیر ۲۳ ساله‌ها به این رقابت‌ها اعزام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.