کد خبر : 156671
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 15:23
-

ناظم‌الشریعه: به بازیکنان فینالیست لیگ برتر فوتسال استراحت دادیم

ناظم‌الشریعه: به بازیکنان فینالیست لیگ برتر فوتسال استراحت دادیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در اردوی پیش‌رو به ملی‌پوشانی که در فینال لیگ برتر حضور داشتند، استراحت دادیم زیرا فشار بازی فینال بسیار بالا بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در خصوص اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال، بیان داشت: در این اردو به ملی‌پوشانی که در فینال لیگ برتر حضور داشتند، استراحت دادیم زیرا فشار بازی فینال بسیار بالا بود. سعی کردیم در این اردو نیز بازیکنان جوان را بیشتر محک بزنیم.

وی ادامه داد: این اردو از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه ادامه خواهد داشت. زمان اردوی بعدی نیز هنوز مشخص نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد زمان اضافه شدن «خسوس کاندلاس» به کادرفنی تیم ملی، گفت: این کار مربوط به «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال است. او پیگیر این موضوع شده و باید ببینیم که پروازها چه زمانی مجوز می‌گیرند تا خسوس را در ایران ببینیم.

وی درباره جلسه سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال با دبیر کل فدراسیون، بیان داشت: جلسه بسیار خوبی بود. «مهدی محمدنبی» به صورت خیلی حرفه‌ای و باتجربه برنامه‌ها را بررسی کرد و از سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال نظرخواهی داشت. سرمربیان نیز برنامه‌های خود را ارایه دادند. در این جلسه اولویت بابرنامه‌های تیم ملی بزرگسالان بود و برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که اردوها باهم تداخل نداشته باشند.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: امیدوارم سرمربیان تیم‌ملی با استفاده از تجربیات همدیگر باعث پیشرفت و موفقیت بیشتر فوتسال شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.