کد خبر : 156935
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 11:45
-

انتخاب سرمربی گیتی پسند تا نیمه مرداد

انتخاب سرمربی گیتی پسند تا نیمه مرداد

مدیران تیم فوتسال گیتی پسند احتمال دارد تا اواسط مرداد ماه سرمربی جدید این اصفهانی را انتخاب و معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از اینکه موفق شد بعد از مس سونگون به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند، در تلاش است تا تیم قدرتمندی را برای فصل بعد روانه میدان کند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اوایل دی باید در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شرکت کند.

گفته می‌شود مدیران باشگاه گیتی پسند اصفهان تا امروز با ۳ سرمربی (۲ برزیلی و یک ایرانی) برای فصل بعد صحبت‌هایی را انجام داده و برنامه‌های آن‌ها برای فصل بعد را هم گرفته اند. از بین این  ۲ مربی برزیلی که هر کدامشان دارای کارنامه قدرتمندی هستند، یک نفر سابقه هدایت تیم ملی فوتسال برزیل و دیگری هم اکنون یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس را بر عهده دارد.

همچنین نفر سوم هم حمید بی غم سرمربی فصل گذشته این تیم است که موفق شد به همراه گیتی پسند در رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار درخشانی را کسب کند. قرارداد بی غم با باشگاه گیتی پسند به پایان رسیده و به گفته مسئولان این باشگاه اولویت اول و اصلی این تیم برای فصل بعد حمید بی غم است، زیرا او شناخت بسیار خوبی از تیم دارد. چنانچه مدیران گیتی پسند نتوانند با بی غم برای فصل بعد به توافق دست پیدا کنند در آن صورت این باشگاه اصفهانی به سراغ ۲ گزینه برزیلی خود خواهند رفت.

با توجه به اینکه قرار است مسابقات لیگ برتر از شهریور ماه آغاز شود، پیش بینی می‌شود که سرمربی جدید تیم گیتی پسند هم نهایتا تا اواسط مرداد ماه مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.