کد خبر : 156963
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 11:23
-

افضلی: انتظار داریم کمیته فوتسال تحت هر شرایطی تیم‌های پلی آف را از سرگردانی نجات دهد/این روند ادامه یابد، شاهد آسیب و مصدومیت بازیکنان خواهیم بود

افضلی: انتظار داریم کمیته فوتسال تحت هر شرایطی تیم‌های پلی آف را از سرگردانی نجات دهد/این روند ادامه یابد، شاهد آسیب و مصدومیت بازیکنان خواهیم بود

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: تیم ما به مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته یک کشور رسیده ولی به دلیل شیوع کرونا و تصمیم گیری نکردن سازمان لیگ و فدراسیون در سرگردانی صعود یا سقوط قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین افضلی افزود: اگر واقعا کمیته فوتسال و هیات رییسه فدراسیون برنامه‌ای برای پلی آف و مشخص کردن تیم‌های لیگ برتری ندارند مانند کمیته فوتبال پایه، تکلیف را مشخص کنند تا چهار تیم مرحله حذفی بیش از این سرگردان نباشند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم کمیته فوتسال تحت هر شرایطی تیم‌های پلی آف را از سرگردانی نجات دهند، اضافه کرد: یا یک برنامه بازی ارایه کنند یا حضور هر چهار تیم در لیگ آینده را اعلام نمایند تا مدیریت، بازیکنان و مربیان تکلیف خود را برای آینده کاری بدانند.

این سرمربی با بیان اینکه ما یک باشگاه خصوصی هستیم و بازیکنان ما غیربومی هستند، افزود: فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال تکلیف لیگ برتر را مشخص کردند پس چرا تکلیف چهار تیم مرحله پلی آف لیگ دسته یک را روشن نمی‌کنند؟

افضلی افزود: قرار بود مرحله پلی آف این مسابقات، اوایل تیرماه برگزار شود اما تاکنون برگزار نشده است و اگر این روند ادامه یابد، شاهد آسیب و مصدومیت بازیکنان خواهیم بود.

وی گفت: از سوی دیگر قرارداد بازیکنان تیم تمام شده است و آنها پیگیر حق و حقوق خود و قرارداد جدید هستند.

افضلی افزود: ما یک تیم شهرستانی و با بازیکنان اغلب غیربومی هستیم و بلاتکلیف بودن مرحله حذفی و رفت و آمد بازیکنان به الوند برای باشگاه بسیار سنگین شده و این اصلا مطلوب نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.