کد خبر : 156969
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 14:23
-

دختران فوتسالیستی که به کرونا مبتلا شده‌اند

دختران فوتسالیستی که به کرونا مبتلا شده‌اند

تاکنون تست کرونای چندین دختر لیگ برتری فوتسال مثبت اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیوع ویروس کرونا در کشور باعث به تعویق افتادن بازی‌های برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان شد اما پس از چند ماه تعویق، فدراسیون فوتبال تصمیم بر برگزاری مسابقات گرفت و سوم مرداد را به عنوان تاریخ دیدار تیم‌ها اعلام کرد. با این حال چهار تیم‌ حاضر در این مرحله(ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران) موظف شدند که قبل از شروع تمرینات از بازیکنان و کادر خود تست کرونا بگیرند.

تیم هیات فوتبال خراسان اولین تیمی بود که از بازیکنان خود تست گرفت و پس از چند روز مشخص شد که در تست اولیه پنج نفر از بازیکنان و کادر این تیم به کرونا مبتلا شده اند اما پس از انجام تست دوم، فاطمه شریف(سرمربی تیم هیات قوتبال خراسان رضوی) اعلام کرد که تست ۲۵ درصد این تیم مثبت شده است.

از سوی دیگر مس رفسنجان پس از منفی شدن تست بازیکنان خود پیش از سایر تیم‌ها تمریناتش را شروع کرد اما سایپا تهران هم پس از انجام تست اعلام کرد که دو بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند. البته شنیده می‌شود که از این تیم تست یک بازیکن و یک نفر از کادر مثبت شده است.

وضعیت دیگر تیم حاضر در این مرحله هنوز مشخص نیست و خبری مبنی بر انجام تست از بازیکنان ملی حفاری اهواز منتشر نشده است. مینا بارانی سرمربی این تیم هم پیش از این به ایسنا اعلام کرد که از طرف وزارت نفت مجوز تمرین کسب نکرده‌اند و تا زمانی که این مجوز صادر نشود، تست و تمرین هم ندارند.

با این شرایط مشخص نیست که مسئولان فدراسیون چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند. البته شنیده شده که زمان برگزاری مسابقات یک هفته به تعویق می‌افتد اما هنوز اظهار نظری رسمی در این مورد صورت نگرفته است و باید دید که کمیته بانوان چگونه این موضوع را حل و فصل می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.