کد خبر : 156978
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 16:59
-

مراکش حریف احتمالی تیم ملی در کیش

مراکش حریف احتمالی تیم ملی در کیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه سال جاری قرار است در تورنمنتی ۶ جانبه که به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود، حضور پیدا کند. تا امروز به جز تیم ملی فوتسال بزرگسالان و جوانان، حضور تیم‌های کویت، عراق و بلاروس در این مسابقات قطعی شده و قرار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه سال جاری قرار است در تورنمنتی ۶ جانبه که به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود، حضور پیدا کند. تا امروز به جز تیم ملی فوتسال بزرگسالان و جوانان، حضور تیم‌های کویت، عراق و بلاروس در این مسابقات قطعی شده و قرار است از بین کشور‌های اوکراین و مراکش یک تیم دیگر به عنوان تیم ششم در این تورنمنت حاضر شود.

شانس مراکشی‌ها برای حضور در این مسابقات بیش از اوکراین است و به احتمال بسیار زیاد تیم ملی مراکش در تورنمنت ۶ جانبه کیش شرکت خواهد کرد. این رقابت ها در تاریخ فیفادی قرار دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده، قرار است از نیمه شهریور ماه در سالن فوتسال المپیک کیش آغاز شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. این بازی‌ها از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.