کد خبر : 156991
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 18:46
-

ناظم الشریعه:درباره تیم ملی نباید مصاحبه کنیم

ناظم الشریعه:درباره تیم ملی نباید مصاحبه کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: محمد مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخشنامه‌ای اعلام کرده که مربیان تیم ملی فوتسال و فوتبال در باره تیم ملی مصاحبه نکنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: محمد مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخشنامه‌ای اعلام کرده که مربیان تیم ملی فوتسال و فوتبال در باره تیم ملی مصاحبه نکنند. سید محمد ناظم‌الشریعه،  افزود: امروز (سی و یکم تیرماه ۹۹) در فدراسیون فوتبال نشستی برگزار و مقرر شد رقابت‌های فوتسال لیگ برتر در فصل جدید به صورت ۲ گروهی برگزار شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: این تصمیم برای اینکه در شرایط شیوع کرونا تیم‌ها کمتر به سفر بروند، اتخاذ شده است و در هر گروه تیم‌ها به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از تیم‌ها مسابقه خود را برگزار می‌کنند.

رقابت‌های بین‌المللی فوتسال در شهر صدرا شیراز زمان دیگری برگزار می‌شود  

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد برگزاری رقابت‌های بین‌المللی فوتسال که قرار بود شهریورماه ۹۹ با حضور چند تیم آسیایی، اروپایی و همچنین تیم ملی ایران در سالن صدرا شیراز برگزار شود، اظهار داشت: به دلیل بیماری کرونا که در شیراز شدت گرفته و اینکه تجهیز سالن ۲ هزار نفره صدرا با تاخیر تمام می‌شود برای همین تصمیم گرفتیم این تورنمنت را به جزیره کیش ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بیان کرد: دوست داریم که دیدارهای چند جانبه بین‌المللی با حضور تماشاگران برگزار شود و برای همین این قول را می‌دهم که پس از ریشه کن شدن کرونا، یک تورنمت چند جانبه در سالن شهر صدرا شیراز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در شیراز سالنی وجود ندارد که بتوان برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی فوتسال در نظر گرفت از آنجا که آبروی این استان هم برایمان مهم بود، این رقابت‌ها را به جزیره کیش بردیم و در فرصت مناسب دیگری حتما شهر صدرا شیراز میزبان مسابقه‌های بین‌المللی فوتسال خواهد بود.

شهر جدید صدرا که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.