کد خبر : 157057
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 11:46
-

نماینده لیگ برتری فوتسال قم در بی‌خبری / هیأت فوتبال قم در خواب

نماینده لیگ برتری فوتسال قم در بی‌خبری / هیأت فوتبال قم در خواب

سرنوشت نماینده لیگ برتری فوتسال استان قم در فاصله حدود یک ماه تا آغاز فصل جدید مسابقات باشگاهی کشور همچنان در ابهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از پایان بازی‌های نماینده فوتسال قم در فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بهمن ماه سال ۱۳۹۸، این تیم در بی‌خبری به سر می‌برد و در شرایطی که حدود یک ماه دیگر به شروع فصل جدید مسابقات باشگاهی باقی مانده، علاقمندان به فوتسال در قم منتظر تعیین وضعیت این تیم هستند.

البته در این چند ماه که شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی بسیاری از رویدادهای ورزشی شده، خبرهای جنجالی زیادی پیرامون وضعیت نماینده فوتسال قم بر سر زبان‌ها بوده، از جمله اینکه بازیکنان تیم سوهان محمد سیما از مسوولان این تیم به دلیل پرداخت نکردن مطالبات خود شکایت کرده‌اند، مدیرعامل این تیم قصد فروش امتیاز تیم به خارج از قم را مطرح کرد.

بلاتکلیفی فوتسال قم در حالی است که کمیته فوتسال پس از جلسه هم اندیشی با سازمان لیگ تصمیم خود را برای شروع فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر باشگاه‌های کشور گرفت و بازی‌های این دوره لیگ برتر از روز هفتم شهریور ماه با حضور ۱۲ تیم از فصل گذشته و دو تیم صعود کرده به لیگ برتر برگزار می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی سازمان لیگ و کمیته فوتسال با حضور اعضای کادر فنی تیم ملی در نهایت تصمیم به برگزاری مسابقات لیگ برتر در دو گروه هفت تیمی گرفت و بازی‌ها از روز هفتم شهریور آغاز ‌شود، تیم‌ها به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند و از هر گروه تیم‌های برتر راهی مرحله بعد خواهند شد.

قرار است بعد از برگزاری مرحله نخست بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال، تیم ملی کشورمان در تورنمنت فیفا دی به میزبانی جزیره کیش به میدان برود، در حالی که بازی‌های جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی نیز امسال پیش‌روی تیم ملی کشورمان است و تیم ملی باید بعد از مرحله دوم لیگ اردوی اصلی برای حضور در جام ملت‌ها‌ را استارت بزند.

قم در حالی باید نماینده خود را روانه فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کند که خبر بد برای این رشته، تعطیلی مستمر هیات فوتبال قم در دو ماه اخیر به دلیل کشمکش بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال است که دودش به چشم فوتبال قم رفته و عملا هیچ فعالیت فوتبالی صورت نمی‌گیرد و مسوولان قم گویا به خواب سنگین رفته‌اند که فکری به حال وضعیت این رشته نمی‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.