کد خبر : 157062
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 13:16
-

اولادقباد: دوست دارم فوتسالم را در اروپا ادامه دهم/ناظم الشریعه به جوان ها بها می دهد/ باید در تیم‌های باکیفیت و زیر نظر مربیان با دانش بازی کنم

اولادقباد: دوست دارم فوتسالم را در اروپا ادامه دهم/ناظم الشریعه به جوان ها بها می دهد/ باید در تیم‌های باکیفیت و زیر نظر مربیان با دانش بازی کنم

ملی‌پوش تیم فوتسال مس‌سونگون، گفت: سختی‌های زیادی را در فوتسال تحمل کردم و حال دوست دارم در اروپا بازی کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مسلم اولادقباد» ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بدون شک یکی از ارکان قهرمانی تیم مس در لیگ برتر امسال بود. او که در طول فصل عملکرد بسیار خوبی داشت، توانست در دیدار فینال لیگ برتر نیز روبروی تیم سابق خود یعنی گیتی‌پسند اصفهان، بدرخشد. به گفته کارشناسان فوتسال، اولادقباد یکی از ستاره‌های تیم ملی در مسابقات پیش‌رو به شمار می‌آید و «محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال نیز حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

اولادقباد در خصوص عملکرد خوب خود در دیدار فینال و اتفاقات آن، خاطرنشان کرد: در هر دو دیدار فینال، همه بازیکنان و اعضای کادرفنی کارشان را به خوبی انجام دادند. اینکه یکی دو نفر فقط خوب بازی کردند، درست نیست. قهرمانی تیم مس سونگون حاصل یک کار گروهی بود.

وی ادامه داد: من پارسال هم با تیم گیتی‌پسند به فینال آمدم که البته در لیگ سال گذشته ما صدرنشین بودیم اما این صدر بودن هیچ مزیتی برای ما نداشت و این موضوع باعث شد که به قهرمانی نرسیم.

بازیکن تیم فوتسال مس‌سونگون در خصوص اخراجش در دیدار برگشت فینال، گفت: در بازی رفت در صحنه‌ای که «محمدرضا سنگ‌سفیدی» بر روی «میثم خیام» خطا کرد و فرصت دروازه خالی را از او گرفت، کارت قرمزی داده نشد و ما ضرر کردیم. به دیدار برگشت رسیدیم و دیگر انتظار نداشتیم که داوران بازی برگشت، اشتباه داوران دیدار رفت را تکرار کنند اما این‌گونه نشد و در صحنه‌ای که توپ به دست سنگ‌سفیدی برخورد کرد و جلوی گل شدن آن را گرفت، داور بازهم کارت قرمز نداد.

وی افزود: من در آن صحنه در کنار «فرهاد فخیم» بودم که داور یک‌دفعه برگشت و من را اخراج کرد. من در  هشت سالی که در لیگ برتر بودم، یکبار هم کارت قرمز نگرفته بودم. در آن شرایط هیچ داوری به این صورت کسی را اخراج نمی‌کند زیرا دیدار فینال حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

وی درباره چگونگی ورودش به لیگ برتر فوتسال، بیان داشت: من به صورت جدی به دنبال پیشرفت در فوتسال نبودم زیرا در شهر ما کسی به این رشته توجه نمی‌کرد. در مسابقات دانش‌آموزی فوتسال که شرکت کردم، مورد توجه «حسین شمس» قرار گرفتم. او مرا به تیم تاسیسات دریایی معرفی کرد اما بعد از گذشت چند جلسه تمرینی، آن تیم منحل شد. بعد از آن «رضا کردی» سرمربی وقت تیم فوتسال ماهان تندیس قم با من تماس گرفت و من را برای تیمش خواست. من از ۱۶ سالگی به قم رفته و وارد لیگ برتر فوتسال شدم.

بازیکن تکنیکی تیم مس‌سونگون گفت: جا دارد همین‌جا از «وحید شمسایی» نیز تشکر کنم. وقتی کسی مقل شمسایی از شما تعریف می‌کند، به طور حتم شما انگیزه زیادی می‌گیرید.  من زمانی که مصدوم شدم و عمل جراحی کردم، وحید شمسایی تمام کارهای عمل مرا انجام داد و در آن زمان لطف زیادی به من داشت. او واقعا یک دوست واقعی است و ما باید به عنوان یک اسطوره قدر او را در فوتسال بدانیم.

اولادقباد ادامه داد: سختی‌های زیادی در این رشته کشیدم. در تیم ماهان تندیس شرایط مالی خوبی وجود نداشت. سختی‌ها را تحمل کردم و الان قدر این جایی که هستم را می‌دانم. در هر تیمی که بودم با هیچ‌کسی مشکل پیدا نکردم و همیشه بدون حاشیه کار خودم را کردم.  همیشه سعی کردم برای پیشرفت بیشتر در تیم‌های باکیفیت و زیر نظر مربیان با دانش بازی کنم. بعد از این نیز شک نکنید که این راه را ادامه خواهم داد.

وی در خصوص آینده‌اش در فوتسال، بیان داشت: خیلی دوست دارم که در اروپا بازی کنم. از لیگ‌های چین و عراق نیز پیشنهاد دارم اما باید ببینم که شرایط در آینده چگونه است و بعد از آن تصمیم‌ می گیرم که بمانم یا بروم.

اولاد قباد در مورد شرایط تیم‌ ملی، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال شرایط خوبی دارد. ناظم‌الشریعه همه جوانان لیگ را زیر نظر داشت و آن‌ها را به تیم ملی دعوت کرد. او به جوانان بها می‌دهد و اگر بازیکنان جوان صبر و حوصله داشته باشند به طور قطع به نتیجه دلخواه می‌رسند. چند سال پیش که به تیم ملی دعوت شدم و به تیم باشگاهی خود برگشتم، انگیزه بسیار زیادی پیدا کردم که همان باعث شد تا بیشتر پیشرفت کنم.

ملی‌پوش ۲۴ ساله فوتسال درباره پیش‌بینی خود از عملکرد تیم ملی در مسابقات پیش‌رو، تصریح کرد:‌ بازیکنان ایرانی به طور ذاتی هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ تاکتیکی، کیفیت بالایی دارند اما تیم‌های حریف در آسیا بسیار پیشرفت کرده‌اند و شرایط برای ما سخت‌تر از قبل شده است. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بار دیگر برای ایران افتخارآفرین باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایرانی پتانسیل بسیار بالایی دارند و اگر تیم‌های لیگ برتری بتوانند بازیکنان را حمایت مالی کنند به طور حتم نتایج خیلی بهتری گرفته می‌شود. ما با این امکانات کیفیت بالایی داریم حالا شما فکر کنید که ما از لحاظ مالی دغدغه نداشته باشیم چه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.