کد خبر : 157129
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 10:08
-

حضور مربی جدید در تمرینات تیم ملی فوتسال

حضور مربی جدید در تمرینات تیم ملی فوتسال

محمدرضا حیدریان مربی جدید تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است روز سه شنبه برای اولین بار در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله سوم اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان از روز سه شنبه ۷ مرداد ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود.

در این مرحله ۱۹ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و قرار است در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر به کار‌های تکنیکی و تاکتیکی بپردازند.

همچنین در این مرحله از اردو محمدرضا حیدریان مربی جدید تیم ملی فوتسال کشورمان هم حضور خواهد داشت و قرار است در کنار ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال تماشاگر عملکرد بازیکنان ملی پوش باشد.

کمیته فنی فوتسال در جلسه‌ای که حدود یک ماه پیش در فدراسیون فوتبال برگزار کرد تصمیم گرفت محمدرضا حیدریان و خسوس کاندلاس را به عنوان ۲ عضو جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال اضافه کند.

چند روز پس از این انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور حیدریان در کادر فنی تیم ملی فوتسال موافقت کردند.

قرار بود خسوس کاندلاس هم به عنوان مدیر فنی به کادر فنی تیم ملی فوتسال اضافه شود، اما در جلسه اخیری که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کردند با حضور این مربی اسپانیایی در کادر فنی تیم ملی فوتسال مخالفت کردند.

این در حالی است که کمیته فوتسال اعلام کرده که هنوز حضور این مربی اسپانیایی در ایران منتفی نشده و آن ها در تلاش هستند تا هر چه زودتر مشکلات کاندلاس را حل کرده تا او بتواند ایران را در مسابقات جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.