کد خبر : 157131
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 10:11
-

مدیرعامل حفاری:با صدور مجوز فعالیت‌مان، خواستار تعویق لیگ برتر فوتسال بانوان هستیم

مدیرعامل حفاری:با صدور مجوز فعالیت‌مان، خواستار تعویق لیگ برتر فوتسال بانوان هستیم

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان این‌که احتمالا تا ظهر امروز، وزارت نفت مجوز آغاز فعالیت برای رشته‌های فوتبال آقایان و فوتسال بانوان حفاری را صادر کند، گفت:‌ در صورت صادر شدن این مجوز، باتوجه به این‌که تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری تاکنون تمرینی نداشته است، خواستار تغییر تاریخ بازی دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدسالار محمدنیا در خصوص وضعیت تیم‌های فوتبال و فوتسال این شرکت به ترتیب برای حضور در ادامه مسابقات لیگ ۲ آقایان و لیگ برتر بانوان، اظهارکرد: احتمالا تا ظهر امروز (پنجم مردادماه) این مجوز صادر شود و تیم فوتبال ما امشب (یکشنبه) می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ دسته ۲ کشور شرکت کند.

وی با بیان این‌که هنوز وضعیت استان خوزستان قرمز است و این جای نگرانی دارد، گفت: در صورتی که این مجوز صادر شود، باتوجه به این‌که تیم فوتسال بانوان ما تاکنون تمرینی نداشته است، نمی‌تواند در تاریخ دهم مردادماه در بازی دوم مرحله پلی‌آف شرکت کند زیرا شرایط برابری با سایر تیم‌ها که از مدتی پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، ندارد.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری افزود: ‌طی جلسه‌ای که قبلا در سازمان لیگ نیز پیرو برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان داشتیم، مقرر شد در صورتی که وضعیت استان‌های چهار تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف سفید شود، لیگ در شرایط برابر برگزار شود اما هنوز وضعیت خوزستان قرمز است.

وی بیان کرد:‌ حتی اگر بخواهیم مسابقات‌مان را در شهر سفیدی از استان خوزستان برگزار کنیم، نکته این است که آن شهرها سالن فوتسال و شرایط برگزاری مسابقات حرفه‌ای را ندارند. بنابراین اگر مجوز فعالیت ما از سوی وزارت نفت صادر شود، باید زمان لازم به تیم بانوان حفاری داده شود تا بتواند تمرین کند و آماده مسابقات شود و حق آن ضایع نشود.

محمدنیا در پایان گفت: اگر این مجوز صادر شود، برای انجام تست کرونا از تیم فوتسال بانوان باشگاه و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مشکلی نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.