کد خبر : 157183
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 13:14
-

دختران فوتسالیست بار دیگر تست کرونا دادند

دختران فوتسالیست بار دیگر تست کرونا دادند

تیم‌های فوتسال بانوان مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی پیش از آغاز مسابقات نیمه نهایی لیگ باز هم تست کرونا دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال، دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان ۱۰ مرداد ماه برگزار می‌شود و چهار تیم مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی، ملی حفاری اهواز و سایپا تهران باید مقابل هم قرار بگیرند.

تیم‌های مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان که قبل از آغاز تمرینات از بازیکنان و کادر خود تست گرفته بودند، بار دیگر و قبل از شروع مسابقه برگشت نیمه نهایی تست کرونا دادند تا در صورت سلامتی اعضا، روز جمعه، ۱۰ مرداد مقابل هم قرار بگرند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نماینده خراسان پیش از این و در دو تست اولیه قبل از شروع تمرینات، اعلام کرد که ۲۵ درصد از بازیکنان و کادر این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند و باید دید که وضعیت این تیم در تست قبل از مسابقه چگونه است.

از طرفی دیگر تیم‌های ساپیا و ملی‌حفاری اهواز هنوز تمرینات‌شان را آغاز نکرده‌اند و در انتظار دریافت مجوز از سوی باشگاه خود هستند. البته سایپا تست اولیه را از بازیکنان و کادر خود انجام داد که دو نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند اما طبق شنیده‌ها ملی حفاری اهواز هنوز تستی از بازیکنان خود نگرفته است.  دیدار رفت این دو تیم نیز با نتیجه چهار بر سه به سود تیم اهواز به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.