کد خبر : 157212
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 13:14
-

مخالفت هیات رئیسه فوتسال با ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر/استقلال در تکاپوی تیمداری در فوتسال

مخالفت هیات رئیسه فوتسال با ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر/استقلال در تکاپوی تیمداری در فوتسال

سازمان لیگ فوتسال با ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر مخالفت کرد تا پروسه حضور استقلال در فوتسال به تعویق بیفتد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در شرایطی این هفته تشکیل جلسه داد که قرار بود تکلیف تیمداری استقلال در لیگ برتر فوتسال نیز مشخص شود. یکی از راهکارها افزایش تعداد تیم‌ها از ۱۴ تیم به ۱۶ تیم بود اما در جلسه اخیر سازمان لیگ فوتسال، اکثریت اعضا با افزایش تیم‌ها مخالفت کردند که همین عامل باعث ناراحتی نماینده استقلال هم شد.
گرچه با توجه به تاکید دبیر کل فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور استقلال در لیگ برترفوتسال، نباید این قضیه را منتفی دانست اما فعلا هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با افزایش تعداد تیم‌ها و اضافه شدن استقلال مخالفت کرده است. پس از این اتفاق آبی‌ها که به شدت در تکاپوی تیمداری در فوتسال هستند مذاکراتی با چند تیم برای خرید امتیاز داشته اند. دو تیم ستارگان ورامین و محمد سیمای قم از جمله تیم هایی هستند که استقلالی‌ها با آن‌ها وارد مذاکره شده تا امتیاز یکی از این دو تیم را خریداری کنند اما شنیده می‌شود با تیم قم به توافق نرسیده و مذاکراتی جدی با مدیران ستارگان ورامین داشتند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد سرمربی و برخی بازیکنان این تیم نیز انتخاب شده و مترصد قطعی شدن حضور در مسابقات هستند تا تمرینات خود را شروع کنند.در هر صورت حالا که استقلالی‌ها پس از سالها دوری از فوتسال به دنبال تیمداری در این رشته هستند چه خوب که سازمان لیگ فوتسال زمینه تیمداری آن‌ها را فراهم کند.در سال‌های اخیر بارها از عدم حضور سرخابی‌های پایتخت در فوتسال گلایه شده و حالا که یکی از این دو تیم مصرانه به دنبال تیمداری در فوتسال است چه خوب که زمینه های آن فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.