کد خبر : 157363
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 23:51
دسته‌بندی نشده
-

در شرایط خیلی خوبی هستم

احمدی: دفاع از عنوان قهرمانی آسیا کار سختی است

احمدی: دفاع از عنوان قهرمانی آسیا کار سختی است

عضو تیم ملی فوتسال گفت: همه حریفان ایران برای جام ملت‌های آسیا به خوبی آماده می‌شوند و در مرحله گروهی بازی آسان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی درباره برپایی سومین اردوی تیم ملی فوتسال، گفت: بعد از این اردو یک مسابقه بین المللی دوستانه در کیش داریم و آماده می‌شویم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.
وی افزود: دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته مسابقات آسیایی، کار بسیار سختی است، چون همه رقبا از جمله تایلند و ژاپن اردو‌های منظمی دارند و خیلی خوب کار می‌کنند و ما هم امیدواریم در بهترین شرایط آماده شویم.
ملی پوش تیم فوتسال در خصوص حریفان مرحله گروهی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تایلند یکی از هم گروهی‌های تیم ایران یکی از قدرت‌های خیلی خوب آسیا بوده و همیشه جزو مدعیان است. دو تیم کره جنوبی و عربستان دیگر تیم‌های همگروه ما هستند که تازه وارد فوتسال شده اند، اما به خوبی آماده می‌شوند.

وی افزود: در مجموع بازی آسان در گروهمان نداریم و امیدوارم بتوانیم با بازی‌های تدارکاتی خوب به بهترین شکل آماده شویم و بتوانیم نتایج خوب کسب کنیم و باز هم قهرمان شویم.
احمدی در مورد وضعیتش در اردو‌های تیم ملی گفت: در شرایط خیلی خوبی هستم و امیدوارم بتوانم با آمادگی کامل به تیم ملی کمک کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.