کد خبر : 157398
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 13:33
دسته‌بندی نشده
-

حاجی بنده:فقط ۲۰ درصد از قراردادم را از هایپر گرفتم!/ پیشنهاد از عراق برسد از دست نمی دهم

حاجی بنده:فقط ۲۰ درصد از قراردادم را از هایپر گرفتم!/ پیشنهاد از عراق برسد از دست نمی دهم

بازیکن سابق‌ تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: از تیم هایپر شاهین‌شهر راضی نبودم و شرایط دشواری را تا کنون طی کردم، اگر مسئولین هایپر نظر بر تیم‌داری دارند، بهتر است شرایط مناسبی برای بازیکنان فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید حاجی‌بنده در رابطه با پرداخت نشدن به موقع مبلغ قرار داد خود توسط تیم هایپر شاهین شهر، اظهار کرد: تا کنون از سوی این باشگاه ۲۰ درصد مبلغ قرار داد را به من پرداخت کرده اند و حدود ۳۵ درصد از مبلغ قرار داد را یک فقره چک داده‌اند که آن هم برگشت خورد.

وی با اشاره به اینکه منتظر درخواست‌های جدید از سوی تیم‌های مدعی هستم، افزود: در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارم و منتظر شروع فصل جدید هستم و به یکی از تیم‌هایی که شرایط مطلوبی داشته باشد، می‌روم.

بازیکن سابق هایپر شاهین شهر، ادامه داد: با توجه به تجربه سه ماهه‌ای که در کشور عراق داشتم، قراردادهایشان برای بازیکنان ایرانی به نسبت بهتر از قراردادهای تیم‌های ایرانی است و اگر درخواستی از سوی آنها به دستم برسد آن را از دست نمی‌دهم.

حاجی بنده خاطر نشان کرد: از تیم هایپر شاهین‌شهر راضی نبودم و تا کنون شرایط دشواری را طی کردم، اگر مسئولین هایپر نظر بر تیم‌داری دارند، بهتر است شرایط مناسبی برای بازیکنان فراهم کنند تا بازیکن بتواند به بهترین شکل ممکن مسابقات خود را انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.