کد خبر : 157454
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 11:33
-

شمس: خوب شد توکلی به تیم ملی بازگشت/ پاداش بانوان سر جای خودش است/ رئیس سازمان لیگ نشوم ،مجبورم کنار بروم

شمس: خوب شد توکلی به تیم ملی بازگشت/ پاداش بانوان سر جای خودش است/ رئیس سازمان لیگ نشوم ،مجبورم کنار بروم

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال بانوان از سوی خَیر مشهدی ارتباطی به فدراسیون ندارد، گفت: خوب شد فرهاد توکلی به تیم ملی بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران از سوی یک خیر مشهدی به رادیو تهران گفت: این خیر پاداش را برای دل خودش داده است و آن پاداش ۲۲ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال سر جای خودش است. اطلاعی ندارم پاداش خیر چقدر بوده است ولی نباید آنرا به پاداش فدراسیون ارتباط داد.

وی با تمجید از اقدام این خیر تاکید کرد: این نشان می دهد مرد در مملکت زیاد پیدا می شود. دست خیر درد نکند. امیدوارم انگیزه بچه های دختر را بالا ببرد.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره بازگشت فرهاد توکلی به تیم ملی با عذرخواهی و اینکه وی یکی از موافقان اخراج وی بوده است، تاکید کرد: من با بودن فرهاد مخالفت نکردم. توکلی بازیکن خوبی است ولی در مشهد در مسابقات چهارجانبه مشکلی بین نیمکت و فرهاد ایجاد شد. فرهاد صحبتی کرد و کادر فنی او را کنار گذاشت. فرهاد بازیکن استثنایی و بهترین عقب گیر ایران است. خوشبختانه هم کادر فنی گذشت کرد و هم خود او عذرخواهی کرد. خیلی خوب جمع و جور شد و می توانیم از خدمات فرهاد در تیم ملی استفاده کنیم.

شمس در پاسخ به این سئوال که آیا با شما برای بازگشت توکلی صحبت شده بود؟ گفت: خیرصحبتی با من نشد. فقط با فرهاد تماس گرفتم و گفتم مصاحبه ای نکن. از او خواستم فضا را آرام نگه دارد تا ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی) شرایط بازگشتش را فراهم کند. رضا حیدریان هم در این بحث پادرمیانی کرد و فرهاد بازگشت.

وی در خصوص تهدیدش به استعفا از کمیته فوتسال در صورت عدم انتخاب به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال اظهار کرد: من جای آقای انصاریفرد آمدم. انصاریفرد دو پست داشت رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته فنی فوتسال. آقای تاج که از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا کرد انتخاب بنده به تاخیر افتاد. قرار است این موضوع در  جلسه هیات رئیسه بررسی شود. اگر بنده را به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب نکنند مجبورم کنار بروم و دنبال کار دیگری بروم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

آقاى شمس الدوله این بازیکن بِه سرمربى تیم ملى جلوى همه توهین کرده حالًا سرمربى بخاطر ناتوانى در ساختن بازیکن رفته بهش التماس کرده برگرد فقط یک شو اجرا کن که عذر خواهى کردى!! به نظر شما بازیکنى با این شرایط مثل آدم هاى فاتح برگرده خوب هست نه فقط نشان دهنده کوچیک بودن و ضعف کادر فنى هست ولاغیر !!!!