کد خبر : 157439
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 9:37
-

پایان تلخ برای دختران مشهدی فوتسال

پایان تلخ برای دختران مشهدی فوتسال

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، نماینده استان در لیگ برتر فوتسال بانوان، بعد از حدود ۱۳۰ روز خانه‌نشینی برای برگزاری بازی برگشت مرحله پلی‌آف راهی رفسنجان شد، اما در زمین حریف نتوانست از شانس فینالیست‌شدن خود دفاع کند و با شکست، از لیگ پردردسر امسال خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، نماینده استان در لیگ برتر فوتسال بانوان، بعد از حدود ۱۳۰ روز خانه‌نشینی برای برگزاری بازی برگشت مرحله پلی‌آف راهی رفسنجان شد، اما در زمین حریف نتوانست از شانس فینالیست‌شدن خود دفاع کند و با شکست، از لیگ پردردسر امسال خداحافظی کرد.

آخرین‌باری که شریف و شاگردانش در رفسنجان حضور داشتند، اسفندماه سال قبل بود. قرار بود ۹ اسفند، دیدار برگشت پلی‌آف برگزار شود. شیوع ویروس در کشور در حال رشد بود، اما هنوز قرنطینه ایجاد نشده بود، مسابقات بدون تماشاچی برگزار می‌شدند و قرار بود بازی فوتسال دختران نیز از همین قاعده پیروی کند تا کمترین ریسک را داشته باشند؛ اما مسی‌ها بر حفظ عدالت و داشتن تماشاچی همچون مشهدی‌ها در بازی رفت تأکید کردند.

تیم هیئت فوتبال خراسان به‌دلیل مشکلات بلیت و سفر به رفسنجان تصمیم می‌گیرد ۳ روز زودتر به آنجا سفر کند، اما شب پیش از بازی ناگهان سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد بازی‌ها را لغو کند؛ تصمیم اشتباهی که باعث شد همه‌چیز ۵ ماه در تعطیلی و تعلیق و بلاتکلیفی باشد. به‌هر‌حال دیروز این ۲ تیم برگزارکننده بازی اول پلی‌آف بودند و در پایان تیمی که خوش‌حال شد، تیم میزبان بود. آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم مشهد گذشتند تا تیم مشهدی که در بازی رفت مساوی کرده بود، در این بازی ببازد و از رسیدن به فینال محروم شود. به‌این‌ترتیب پرونده طولانی حضور نماینده پرقدرت استان که با جذب بازیکنان ملی‌پوش و سرمایه‌گذاری خوب، تیمی در قواره قهرمانی جمع‌و‌جور کرده بود، بسته شد تا حسرت قهرمانی و حتی فینالیست‌شدن به دل مشهدی‌ها بماند.

با پیروزی که نصیب مسی‌ها شد و نتیجه دور رفت این ۲ تیم که ۲-۲ به پایان رسیده بود، مس رفسنجان به‌عنوان تیم اول راهی فینال شد و باید منتظر بازی هفته آینده ملی‌حفاری و سایپا باشد تا فینالیست دوم مشخص شود. اهوازی‌ها دوسه روز مانده به روز جمعه توانستند سازمان لیگ را متقاعد کنند دیدار آن‌ها یک هفته به تعویق بیفتد که مورد موافقت قرار گرفت. سازمان لیگ علاوه بر این، تصمیم گرفته است تا دیدار رده‌بندی برگزار نشود و به‌همین‌خاطر به تیم مشهد اعلام کرده است می‌توانند بازیکنان خوابگاهی خود را مرخص کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.