کد خبر : 183643
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 11:50
-

طیبی: از ایتالیا و اسپانیا هم پیشنهاد داشتم/یک بازی تدارکاتی با برزیل اندازه ۲۰ بازی با تیم های دیگر است

طیبی: از ایتالیا و اسپانیا هم پیشنهاد داشتم/یک بازی تدارکاتی با برزیل اندازه ۲۰ بازی با تیم های دیگر است

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره وضعیت ملی پوشان ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان به تازگی به تیم بنفیکا پرتغال پیوست. او درباره انتخاب این تیم اظهار داشت: من قبل از اینکه به بنفیکا بروم، ۴ سال در خدمت تیم غیرت قزاقستان بودم و موفق شدم با این تیم عنوان های مختلفی را در اروپا کسب کنم که مهم‌ترین آن حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا بود. همیشه آرزو داشتم که در فینال اروپا بازی کنم که خوشبختانه با تیم غیرت توانستم به این آرزو دست پیدا کنم.

او گفت: به هر حال بعد از ۴ سال دوست داشتم یک چالش و فضای جدیدی را تجربه کنم و به همین دلیل بعد از آنکه پیشنهاد بنفیکا به دستم رسید تصمیم گرفتم به این تیم بروم. قبل از بنفیکا از کشور‌های اسپانیا، روسیه و حتی ایتالیا پیشنهاد بازی داشتم. بعد از مشورت با بزرگان فوتسال در نهایت تصمیم گرفتم که به پرتغال بروم و در بنفیکا بازی کنم.

همه کادر فنی تیم غیرت برزیلی هستند

بازیکن سابق تیم فوتسال غیرت قزاقستان درباره وضعیت این کشور بیان داشت: من قبل از اینکه به قزاقستان بروم ۳ سال در روسیه حضور داشتم و همین موضوع به من خیلی کمک کرد تا در قزاقستان راحت باشم. ما با تیم غیرت توانستیم به فینال اروپا برسیم. موفق شدیم بارسلونا را هم شکست دهیم و این نشان می‌دهد که باشگاه غیرت چقدر بزرگ است و من از اینکه توانستم در این تیم بازی کنم بسیار خوشحال هستم.

مادرم بازی‌های من را تجزیه و تحلیل می‌کند

طیبی درباره حمایت‌های خانواده اش گفت: خانواده من همه فوتسالی هستند و بازی‌های من را دنبال می‌کنند. حتی مادرم هم بیشتر اوقات بازی‌های من را تجزیه و تحلیل می‌کند. بردار من هم که سابقه بازی در تیم فوتسال علم و ادب مشهد را هم دارد، در این مسیر خیلی به من کمک کرد.

فوتسال در کشور ما از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است

بازیکن تیم فوتسال بنفیکا پرتغال گفت: در کشور ما بازیکنان فوتسال زیادی وجود دارند که از من هم بهتر هستند. ما باید استعداد یابی خوبی انجام دهیم. فوتسال در کشور ما از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. در کشور ما چیزی در حدود ۲۰ میلیون نفر وجود دارند که فوتسال بازی می‌کنند و این آمار ثبت شده است. این خیلی خوب است که ما این تعداد فوتسالیست در کشورمان داریم. من به آن‌ها توصیه می‌کنم که برای رسیدن به هدفشان برنامه داشته باشند و هیچگاه در این مسیر نا امید نشوند و توکلشان به خدا باشد. مطمئن باشید دعای خیر پدر و مادرم هم خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

ابزار لازم برای موفقیت در تیم ملی فوتسال وجود ندارد

طیبی درباره تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: مردم از تیم ملی توقع دارند. تیم ملی برای آنکه بتواند در فینال جام جهانی بازی کند باید ابزار لازم را  داشته باشد که متاسفانه ما این ابزار را نداریم. ما در دوره گذشته جام جهانی سوم شدیم. مردم توقع دارند که در دوره بعد حتما در فینال حضور داشتنه باشیم، اما واقعیت این است که ما الان ابزار رسیدن به فینال جام جهانی را نداریم. این ابزار شامل بازی تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.