کد خبر : 158936
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 20:40
-

کرمی : فوتسال اصفهان باید به جایگاه درخور خود برسد / از استعدادها استفاده نمی شود

دروازبان تیم قهرمان لیگ بانوان از استعدادهای اصفهان می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زینب کرمی دروازه بان اصفهانی تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: از ۹ سالگی ورزش را با والیبال آغاز کردم و سپس به فوتبال و فوتسال روی آوردم، شروع کار من در لیگ فوتسال با تیم دسته سومی سده لنجان بود که همراه با این تیم مقام اول را به دست آوردیم، در همان موقع برای حضور در تیم ملی جوانان نیز انتخاب شدم.

او ادامه داد: پس از حضور موفق در تیم ملی جوانان پیشنهاد شد که برای حضور در لیگ برتر فوتسال با تیم سیاه جامگان مشهد وارد مذاکره شوم و پس از حضور در این تیم به مدت دو سال است که در تیم مس رفسنجان بازی می‌کنم و با این تیم توانستیم در لیگ برتر سال ۹۸_۹۹ قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شویم.

این دروازه بان جوان اصفهانی بیان کرد: علاوه بر فوتسال سابقه حضور در تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال را نیز دارم و همراه این تیم به سریلانکا اعزام شدیم و سپس به تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال دعوت شدم پس از انتخاب فوتسال به عنوان رشته ورزشی تخصصی به تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدم و امسال نیز به مسابقات کافا اعزام و قهرمان رده سنی زیر ۲۰ سال شدیم و در حال حاضر نیز به اردوی تیم ملی بزرگسالان فوتسال بانوان دعوت شده ام.

کرمی در خصوص عملکرد بانوان فوتسالیست اصفهان عنوان کرد: سه سالی است که در لیگ برتر فوتسال بازی می‌کنم و باید بگویم اصفهان همیشه با عنوان استان گلرخیز و بازیکن خیز در فوتبال و فوتسال بانوان معروف است و بازیکنان بسیاری از اصفهان در تیم ملی فوتسال و فوتبال بازی می‌کنند.

او افزود: متاسفانه با حضور تیم نامی نو و شهرستان اصفهان به نمایندگی از اصفهان در مسابقات لیگ برتر فوتسال بازیکنانی که لایق حضور در تیم‌های اصفهان بودند خارج از این شهر بازی کردند.

دروازه بان اصفهانی تیم ملی فوتسال گفت: در این میان بازیکنانی مانند اعظم آخوندی، سحر زمانی، معصومه همتی و مهشاد امیری و بسیاری از بازیکنان با استعداد اصفهانی هستند که در تیم‌های خارج از اصفهان توپ می‌زنند و از استعداد این بازیکنان در تیم‌های اصفهانی استفاده نمی‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان سال ۹۸_۹۹ تیم نامی نو از اصفهان جایگاه پنجم را به دست آورد، اما این تیم در سال گذشته مقام اول را کسب کرد، ولی تعداد بازیکنان اصفهانی در تیم نامی نو بسیار کم است سوال اینجاست که با وجود دارا بودن پتانسیل بازیکنان با استعداد در اصفهان چرا نباید این بازیکنان برای تیم‌های اصفهانی توپ بزنند و چرا به آن‌ها اعتماد نمی‌شود.

او ادامه داد: از طرفی تیم شهرستان اصفهان دیگر نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان بود که با انتقال امتیاز تیم شهرکرد به اصفهان به مسابقات لیگ برتر راه یافت، اما علی رغم بومی بودن بازیکنان و کادر فنی عواملی مانند میزان قرارداد و کمبود امکانات و مشکلات داخلی باعث شد که در مسابقات گل‌های دورقمی دریافت کنند.

دروازه بان جوان فوتسالیست اصفهانی گفت: اصفهان بازیکنان بسیار ارزنده‌ای در ورزش فوتسال دارد، ولی به نظر من فوتسال اصفهان در جایگاه مناسب و در خور شأن نام اصفهان و مردم ورزش دوست این استان نیست تنها در صورتی می‌توان شرایط اصفهان را در فوتسال بانوان مطلوب دانست که تیم اصفهان با حضور بازیکنان و کادر فنی اصفهانی در لیگ حضور داشته باشد و مقام به دست بیاورد.

کرمی در خصوص ادامه همکاری خود با تیم مس رفسنجان اظهار کرد: اگر تیم رفسنجان در لیگ تیم داری کند و مربیان نیز خانم‌ها رضایی و اعتدادی باشند در این تیم ماندگار خواهم بود، اما هنوز تصمیم قطعی توسط تیم‌ها جهت حضور در مسابقات لیگ بعدی گرفته نشده است.

او در پایان اضافه کرد: خطاب به فوتسال دوستان باید بگویم فکر نکنند برای ورود و حضور در عرصه‌های بزرگ نیاز به معرف دارند از مربی خود خانم علوی آموخته ام که توکل، توسل و تلاش رمز‌های موفقیت هستند و به نظر من مربی خوب در روند موفقیت ورزشکار بسیار تاثیر گذار است و خوشبختانه با حضور مربیانی، چون خانم علوی، رضایی و اعتدادی من از این موهبت برخوردار بوده ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.