کد خبر : 184804
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 0:08
-

ناظم الشریعه: برای انتخاب تیم اصلی به بازی تدارکاتی نیاز داریم/ به خاطر لیگ ، اردوی ملی را لغو کردیم

ناظم الشریعه: برای انتخاب تیم اصلی به بازی تدارکاتی نیاز داریم/ به خاطر لیگ ، اردوی ملی را لغو کردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به دلیل اینکه شروع لیگ از دهم مهرماه است کادر فنی تصمیم گرفت برای کمک به باشگاه‌ها اردوی ۲۰ شهریور را لغو کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین شرایط تیم ملی و همچنین لغو تورنمنت کیش اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید هفته گذشته چهارمین اردوی خود را پس از شرایط ویروس کرونا در کمپ تیم‌های ملی برگزار کردیم و برای حضور در تورنمنت کیش در حال آماده سازی تیم بودیم که به دلیل انصراف کویت به دلیل شیوع کرونا این تورنمنت لغو شد.

وی افزود: طبق برنامه ای که به کمیته فوتسال داده بودیم قرار بود پنجمین اردوی خود از ۲۰ شهریور برگزار کنیم اما به دلیل اینکه شروع لیگ از دهم مهرماه است این اردو را تعطیل کردیم و جهت حمایت از باشگاه‌ها بازیکنان ملی پوش را تحت اختیار تیم هایشان قراردادیم تا بتوانند حضوری موفق در لیگ داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در مورد لغو تورنمنت کیش گفت: اگر نگاهی به موفقیت تیم ملی در سالیان گذشته داشته باشیم متوجه می شویم که تیم ملی با برنامه ریزی دقیق و برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب و… توانسته موفقیت‌های زیادی بدست آورد اما در مقطع کنونی ما مشکلات زیادی داریم که در مرحله اول تحریم‌های ظالمانه آمریکاست که فدراسیون شرایط اقتصادی خوبی ندارد و بعد شیوع ویروس کرونا ست.

وی افزود: نداشتن بازی‌های تدارکاتی در عدم موفقیت تیم ملی می تواند تاثیرگذار باشد، این موضوع می تواند به تیم ملی آسیب فراوان بزند. بازی‌های تدارکاتی می تواند نقش بسزایی در موفقیت و کسب نتیجه در بازی‌های جام ملت‌ها آسیا و جام جهانی داشته باشد در این بازی هاست که کادر فنی می تواند بازیکنان را محک جدی بزند و بازیکنان اصلی تیم را انتخاب کند. امیدوارم کمیته فوتسال برای برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم‌های مطرح دنیا راهی پیدا کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.