کد خبر : 184936
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 16:12
-

شمسایی: چند بازیکن را می‌خواستیم جذب کنیم اما نشد/با گیتی پسند در مسیر خوب و حرفه ای هستیم/دنبال دو بازیکن جدید هستیم

شمسایی: چند بازیکن را می‌خواستیم جذب کنیم اما نشد/با گیتی پسند در مسیر خوب و حرفه ای هستیم/دنبال دو بازیکن جدید هستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند، گفت: ما کار خودمان را پیش می‌بریم و من جواب حرف‌های هیچ کسی را نمی‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«وحید شمسایی» در مورد نارضایتی تیم فوتسال مس‌سونگون از نحوه یارگیری گیتی‌پسند در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال، بیان داشت: ما کار خودمان را پیش می‌بریم و من جواب حرف‌های هیچ کسی را نمی‌دهم. ما در نقل و انتقالات چند بازیکن را می‌خواستیم جذب کنیم اما نشد.

وی افزود: گیتی‌پسند وضع مالی خوبی دارد و خدا را شکر تا الان هم خواسته‌های ما برآورده شده است. من نه اهل تملق و چاپلوسی هستم و نه نیاز دارم خودم را به کسی ثابت کنم اما با همکاری مجموعه گیتی‌پسند در مسیر خوب و حرفه‌ای قرار داریم و داریم به خوبی پیش می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، تصریح کرد: نقل و انتقالات تیم ما هنوز به اتمام نرسیده است و به احتمال زیاد یک بازیکن از ما جدا شده و ۲ بازیکن جدید را قرار است به خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: منتظر تاریخ قطعی شروع لیگ هستیم که قرار است سه‌شنبه اعلام شود. برخی تیم‌ها به سازمان لیگ نامه‌نگاری کردند تا زمان برگزاری لیگ کمی عقب بیافتد. ما منتظر اجازه ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا تمرینات‌مان را شروع کنیم.

شمسایی تاکید کرد: بیایید به خوبی‌ها و جذابیت‌های لیگ برتر امسال نگاه کنیم. تیم فوتسال حفاری اکثر بازیکنانی که از این تیم جدا شده بودند را دوباره جذب کرد. تیم سن‌ایچ که سال گذشته نیز جزو مدعیان لیگ بود، توانسته با خرید بازیکن ضعف‌های سال گذشته را تقویت کند. تیم فرش‌آرا هم تیم خوبی جمع کرده و مس سونگون نیز همیشه جزو مدعیان بوده و تا کنون فقط «مهدی جاوید» را از دست داده است. خیلی خوشحال هستم که یک گروهی به نام کراپ آمدند و با خرید بازیکنان با کیفیت تیم قدرتمندی تشکیل دادند. لیگ برتر امسال با پنج مدعی شروع می‌شود و این موضوع واقعا خوشحاکننده است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: باید به این موضوع نیز اشاره کنم که ما زمانی که با دبیری قهرمان لیگ برتر فوتسال شدیم، هیچ کسی فکر نمی‌کرد ما حتی جزو چهار تیم باشیم. در فوتسال امروزه دیگر اسم و شهرت بازی نمی‌کند بلکه بازیکنان باید با دوندگی و تلاش بیشتر به تیمشان کمک کنند.

شمسایی در پایان در خصوص جوانگرایی در تیم فوتسال گیتی‌پسند، گفت: من این موضوع را مطرح نکردم بلکه منظور من این بود که باشگاه گیتی‌پسند در حال سرمایه‌گذاری برای تیم‌های جوانان و امید است و قصد دارد برای موفقیت در این موضوع پشتوانه‌سازی کند. ما سه بازیکن زیر ۲۳ و ۲۱ سال داریم که بازیکنان بسیار خوبی هستند و ما امیدواریم با برنامه‌ریزی که باشگاه دارد، بتوانیم بازیکنان جوان و با کیفیت را به تیم اضافه کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.