کد خبر : 184990
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1399 - 13:40
-

ابهام در اعزام تیم فوتسال زنان به جام‌جهانی/ اسامی ارسال شده است؟

ابهام در اعزام تیم فوتسال زنان به جام‌جهانی/ اسامی ارسال شده است؟

با اینکه مهلت ارسال اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان به برزیل برای حضور در جام جهانی کوچک بیستم شهریور به پایان می‌رسد اما مشخص نیست که فدراسیون اسامی را ارسال کرده یا خیر.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آخرین زمان برای اعلام فهرست بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان برای حضور در جام جهانی کوچک، بیستم شهریور ماه است و هنوز خبری از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر ارسال این لیست به برزیل به عنوان کشور میزبان منتشر نشده است. البته زمان اعلام آمادگی برای شرکت در این تورنمنت ۱۵ شهریور بود و اگر فدراسیون آمادگی خود را اعلام نکرده باشد به معنی عدم اعزام تیم ملی است و دیگر نیازی به ارسال اسامی نیست.

برزیل با ارسال دعوتنامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال زنان ایران را به جام جهانی کوچک که از ۲۰ تا ۳۰ آذر به میزبانی این کشور برگزار می‌شود، دعوت کرده است. در این نامه قید شده که کلیه هزینه‌های حضور۱۴ بازیکن و ۹ کادر توسط کشور میزبان پرداخت می‌شود و فدراسیون ایران تنها باید بلیت رفت و برگشت تهیه کند. همچنین مهلت اعلام  آمادگی ۱۵ شهریور و زمان اعلام اسامی بازیکنان و کادر فنی نیز تا بیستم شهریور تعیین شده اما مشخص نیست فدراسیون چه تصمیمی گرفته است و آیا حاضر به اعزام ملی‌پوشان است یا خیر.

برزیل سال گذشته نیز تیم ایران را به جام‌جهانی دعوت کرد اما فرصت حضور در این تورنمنت با بی‌توجهی فدراسیون از دست رفت. اکنون نیز که مسئولان بخش بانوان حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند، به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی هم تاکید کرده‌اند که مصاحبه نکنند. با این حال فدراسیون فوتبال برای احترام به افکار عمومی و انجام مسئولیت خود در قبال آگاه‌سازی مردم و رسانه ها از شرایط تیم ملی باید موضع و عملکرد رسمی خود را در این زمینه اعلام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.