کد خبر : 185012
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 13:34
-

هایپر با جابری در لیگ برتر

هایپر با جابری در لیگ برتر

مسئولان تیم فوتسال هایپرشهر از عملکرد سرمربی فصل گذشته خود رضایت داشته و قصد دارند فصل بعد هم او را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر فصل گذشته برای اولین بار موفق شد به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند و توانست در این مسابقات عملکرد بسیاری خوبی از خود نشان دهد به طوری که در پایان فصل با قرار گرفتن در جایگاه نهم جدول به کار خود پایان دادند. اگر بازیکنان این تیم فصل گذشته کمی تجربه کافی داشتند، قطعا می‌توانستند به رقابت‌های پلی آف صعود کرده و جایگاه بهتری را نصیب خود کنند.

هر چند هدف این تیم در اولین سال حضور، ماندن در لیگ برتر بود، حال آن‌ها قصد دارند امسال با قدرت بیشتری پا به رقابت‌های لیگ بگذارند. هنوز این تیم موفق نشده بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد، اما به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه هایپرشهر قصد دارند شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کرده و با همان نفرات قبلی وارد مسابقات لیگ شوند.

همچنین از این باشگاه خبر رسیده که مسئولان این تیم از عملکرد مهرداد جابری سرمربی تیمشان رضایت کاملی داشته و تصمیم دارند او را برای فصل بعد هم حفظ کنند. آن طور که گفته می‌شود مدیران این باشگاه تصمیم دارند طی هفته آینده جلسه‌ای را با جابری برگزار کرده تا در آجا درباره آخرین وضعیت او و دستیارنش با خبر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.