کد خبر : 185036
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 14:32
-

برنامه‌های تیم ملی فوتسال فردا به دست پرهیزگار می‌رسد

برنامه‌های تیم ملی فوتسال فردا به دست پرهیزگار می‌رسد

سرمربی تیم ملی فوتسال قرار است در جلسه‌ای برنامه‌های تیم ملی تا جام ملت‌ها را تحویل پرهیزگار دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان آذرماه باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر شود و از همین رو کمیته فوتسال در صدد است تا هماهنگی‌های لازم را برای بازی تدارکاتی تیم ملی فراهم کند. به دنبال این موضوع برنامه‌های تیم ملی فوتسال هم تا جام ملت‌های آسیا توسط محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی مشخص شده و قرار است در جلسه‌ای که فردا میان سرمربی تیم ملی با پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) برگزار می‌شود برنامه‌های تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا را تحویل رئیس کمیته فوتسال دهد تا این کمیته برنامه ریزی‌های لازم را برای دیدار‌های دوستانه و تدارکاتی برای تیم ملی فراهم کند.

کمیته فوتسال این روز‌ها در تلاش است تا با کمک سرمربی تیم ملی بهترین برنامه ریزی را برای ملی پوشان کشورمان انجام دهد تا آن‌ها بتوانند برای سیزدهمین سال عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را به دست آورند.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله این کشور برگزار می‌شود و در پایان ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب می‌کنند. ملی پوشان فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم ملی عربستان برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.