کد خبر : 185027
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 12:19
-

مرتضایی:نیازمند اسپانسر برای تامین هزینه‌ها هستیم/قرارداد بهادری در گیتی‌پسند سه برابر قراردادش با فرش‌آرا است

مرتضایی:نیازمند اسپانسر برای تامین هزینه‌ها هستیم/قرارداد بهادری در گیتی‌پسند سه برابر قراردادش با فرش‌آرا است

غلامعلی مرتضایی گفت: با وجود جدا شدن چند بازیکن، شاکله تیم فصل قبل را حفظ کردیم، اما واقعیت این است که با بودجه کم حفظ تمام بازیکنان ممکن نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی مرتضایی در خصوص وضعیت مالی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی که داشتیم نتوانستیم برخی از بازیکنان مثل قدرت بهادری و علی ابراهیمی را حفظ کنیم و آنها از ما جدا شدند. بودجه تیم با توجه به مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد و مباحث مربوط به تورم، نسبت به سال گذشته باید افزایش داشته باشد؛ چراکه برای حفظ و جذب بازیکنان قدیم و جدید، نیاز به پول داریم.

وی در خصوص هدف‌گذاری فرش‌آرا در فصل آتی لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: در گام نخست می‌خواهیم از مرحله نخست صعود کنیم و در جمع ۶ تیم برتر قرار بگیریم. گروه سختی داریم و باید سعی کنیم جزء سه تیم اول باشیم. شاکله تیم سال قبل را حفظ کردیم و امیدوارم در مرحله دوم هم موفق ظاهر شویم.

مدیرعامل تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد با گلایه از بازیکنانی که تیم را ترک کردند، بیان کرد: از بازیکنان مشهدی توقع داشتیم تا تیم را همراهی کنند، اما با بودجه کمی که داریم، نمی‌توانیم درخواست آنها را قبول کنیم. قرارداد بهادری در تیم گیتی‌پسند چیزی حدود سه برابر رقم قراردادش با فرش‌آرا در سال قبل است. مس سونگون، گیتی‌پسند و کراپ تیم‌هایی هستند که منابع مالی بالایی دارند و می‌توانند رقم‌های بالایی را به بازیکنان پیشنهاد دهند.

مرتضایی گفت: شدیدا به نحوه برگزاری مسابقات اعتراض داشتیم. برنامه بازی‌ها بدین صورت بود که لیگ در قالب دو گروه و از دهم مهرماه آغاز و پس از برگزاری سه بازی، به مدت ۵۰ روز تعطیل شود. ضمن اینکه قرار بود بازی‌ها در شهر بی‌طرف و بدون پخش زنده برگزار شود. درخواست کردیم تا بازی‌ها به صورت رفت و برگشتی صورت گیرد تا بتوانیم تبلیغات خوبی در مشهد کنیم. در همین زمینه کارخانجات فرش‌آرا اعلام کرد که با این شیوه مسابقات، به اهداف اسپانسرینگ خود نمی‌رسد و نمی‌تواند تیم‌داری کند. بخش عمده‌ای از هزینه‌های تیم توسط شرکت کارخانجات فرش‌آرا تامین می‌شود اما باز هم به دنبال اسپانسر خواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.