کد خبر : 185328
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 13:27
-

استعلام ایران از AFC/ قرعه کشی فوتسال قهرمانی آسیا تغییر می‌کند؟

استعلام ایران از AFC/ قرعه کشی فوتسال قهرمانی آسیا تغییر می‌کند؟

کمیته فوتسال ایران از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره نحوه برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا استعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام هفته گذشته حرف نهایی را درباره مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا زد و اعلام کرد این رقابت ها آذرماه به میزبانی کشور کویت برگزار می شود.

این رقابت ها ابتدا قرار بود اسفندماه ۱۳۹۸ به میزبانی ترکمنستان برگزار شود ولی دولت ترکمنستان به خاطر شیوع کرونا برابر این میزبانی مقاومت کرد و در نهایت محل برگزاری مسابقات به کویت تغییر یافت.

با این اتفاق، انتظار می رفت تغییراتی هم در گروهبندی مسابقات رخ بدهد و حتی تیم جدیدی به جای ترکمنستان در جام ملت های آسیا شرکت کند. ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در رده سوم و آخر گروه خود قرار گرفت و صرفاً به واسطه میزبانی، سهمیه حضور در جام ملت ها را کسب کرد.

طبق قوانین، ترکمنستان به واسطه میزبانی، در گروه نخست رقابت های قهرمانی آسیا هم قرار گرفت ولی حالا با میزبانی کویت و نحوه صعود ترکمنستان به جام ملت ها، هنوز خبری از ایجاد تغییرات نیست.

کمیته فوتسال ایران در چند روز گذشته، این موضوع را به صورت غیر رسمی از بعضی از مسئولان برگزاری مسابقات AFC استعلام کرده و منتظر پاسخ نهایی کنفدراسیون آسیا است. جابجایی تیم ها در جدول و یا برگزاری مجدد قرعه کشی می تواند در مسیر صعود تیم ها به مراحل نهایی تاثیرگذار باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.