کد خبر : 185320
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 12:10
-

افضلی خبرداد: شش بازیکن لیگ برتری به گهرزمین پیوستند/سیرجانی ها به دنبال بازی دوستانه با مس و گیتی پسند

افضلی خبرداد: شش بازیکن لیگ برتری به گهرزمین پیوستند/سیرجانی ها به دنبال بازی دوستانه با مس و گیتی پسند

مسئولان تیم فوتسال گهر زمین سیرجان برای فصل بعد رقابت‌های لیگ دسته اول موفق شدند ۶ بازیکن ملی پوش کشورمان را به خدمت بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین افضلی گفت: تیم فوتسال گهر زمین سیرجان که در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور دارد برای شرکت در مسابقات فصل بعد لیگ دسته اول، موفق شده با ۶ بازیکن ملی پوش کشورمان به توافق دست پیدا کرده و قراردادشان را به ثبت برساند. پوریا گلشنی، میلاد چراغی، بهزاد میرزاده، احسان سهیلی، محمد بنی اسدی و مسعود سعادتی ۶ بازیکنی هستند که پس از توافق با مسئولان باشگاه گهر زمین به این تیم پیوستند. همچنین برخی از این بازیکنان از جمله گلشنی، سهیلی، بنی اسدی و سعادتی سابقه حضور در تیم ملی فوتسال را داشته و از تجربه بالایی برخوردار هستند.
هدایت تیم فوتسال گهرزمین سیرجان بر عهده حسین افضلی، سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال کراپ الوند است. افضلی پس از آنکه موفق شد فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول تیم کراپ الوند را به مسابقات لیگ برتر برساند، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و پس از توافق با مسئولان باشگاه گهر زمین به این تیم سیرجانی پیوست.

تیم فوتسال گهر زمین سیرجان فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول با قرار گرفتن در جایگاه ششم جدول به کار خودش در این رقابت‌ها پایان داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.