کد خبر : 185322
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 12:40
-

حریفان تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت‌ها مشخص شدند

حریفان تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت‌ها مشخص شدند

تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا قرار است در چند مسابقه به مصاف حریفان خود برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی آذر ماه باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند که هنوز دیدار‌های دوستانه و تدارکاتی تیم ملی مشخص نشده است. به گفته مسئولان کمیته فوتسال ملی پوشان کشورمان قبل از آنکه به رقابت‌های آسیایی بروند قطعا چند بازی دوستانه انجام خواهند داد. شنیده می‌شود به دلیل آنکه ویروس کرونا در بیشتر نقاط جهان شیوع پیدا کرده است بازی با تیم‌های مطرح اروپایی کمی سخت خواهد بود و کمیته فوتسال به دنبال آن است تا با چند تیم خوب آسیایی صحبت‌هایی انجام دهد تا با ما بازی دوستانه برگزار کنند. از تیم‌های عراق، ازبکستان و تاجیکستان به عنوان حریفانی یاد می‌شود که کمیته فوتسال در حال مذاکره با آن‌ها است تا قبل از جام ملت‌ها با ما چند دیدار دوستانه انجام دهند.
با توجه به آنکه تیم ملی فوتبال کشورمان ۱۷ مهر ماه در تاشکند باید به مصاف تیم ملی ازبکستان برود، شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان با مسئولان ازبکستانی در حال مذاکره هستند تا فوتسالیست‌های کشورمان بتوانند با این تیم چند بازی دوستانه انجام بدهند. همچنین شنیده می‌شود اگر فرصت کافی تا آغاز جام ملت‌ها باقی بماند شاید ملی پوشان کشورمان بعد از دیدار دوستانه برابر ازبکستان،دیدارهای دوستانه ای با تیم های ملی تاجیکستان و عراق انجام دهند.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله این کشور برگزار می‌شود و ۵ تیم اول این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب می‌کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و ملی پوشان کشورمان در اولین مسابقه خود روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه باید به مصاف تیم ملی عربستان بروند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.