کد خبر : 185635
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 8:01
-

ناظم الشریعه:سازمان لیگ در حال حاضر بهترین شیوه برگزاری را در نظر گرفته است/برنامه‌های ویژه‌ای برای رصد مسابقات و بازیکنان داریم

ناظم الشریعه:سازمان لیگ در حال حاضر بهترین شیوه برگزاری را در نظر گرفته است/برنامه‌های ویژه‌ای برای رصد مسابقات و بازیکنان داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هرچه لیگ برتر پویاتری داشته باشیم، تیم ملی قوی‌تری هم در اختیار خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کیفیت لیگ برتر با توجه به حضور تیم‌های مدعی، اظهار داشت: طبیعی است که هرچقدر تعداد تیم‌های قوی‌تر در لیگ بیشتر باشد، لیگ نیز پراستعدادتر، باکیفیت‌تر و جذاب‌تر می‌شود. تیم ملی هم با بالا رفتن کیفیت لیگ تقویت شده و بازیکنان بهتری به تیم تزریق می‌شود.

وی در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر با توجه به شرایط کرونایی، تصریح کرد: به طور قطع سازمان لیگ در حال حاضر بهترین شیوه برگزاری را در نظر گرفته است و با وجود اینکه می‌خواستند لیگ را به صورت مجتمع برگزار کنند اما این اجازه داده نشد. البته با این تعداد بازی، هزینه تیم‌ها کمتر می شود و این موضوع برای باشگاه‌ها خوب است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره رصد رقابت‌های لیگ برتر به همراه کادرفنی، گفت: به طور حتم برنامه‌های ویژه‌ای برای رصد مسابقات و بازیکنان داریم چرا که امسال تیم ملی شرایط خاصی داشته و با توجه به اینکه تیم ملی باید در جام‌جهانی حضور پیدا کند، نیاز به لیگی قوی و بازیکنان باکیفیت داریم. بازیکنان باید تمام تلاش خود را داشته باشند تا بتوانند به تیم ملی کشورمان کمک کنند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی تیم ملی فوتسال را در جام ملت‌های آسیا می‌دهد یا خیر، بیان داشت: هیچ وقت قول قهرمانی نمی‌دهیم اما ما ایران هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. ما با بیشتر تیم‌های ملی آسیایی تفاوت داریم چرا که آن‌ها اکثرا برای قهرمانی و کسب مقام نمی‌آیند اما ما همیشه مدعی بوده‌ایم و مردم از ما انتظار دارند. باید برنامه مدونی برای تیم ملی داشته باشیم که شروع این برنامه از لیگ برتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.