کد خبر : 187556
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 8:01
-

بارانی: برگزاری متمرکز لیگ برتر کمکی به فوتسال زنان نمی‌کند

بارانی: برگزاری متمرکز لیگ برتر کمکی به فوتسال زنان نمی‌کند

سرمربی ملی حفاری اهواز گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز کمکی به رشد فوتسال زنان نمی‌کند و کیفیت بازی‌ها هم پایین می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال هنوز برنامه‌ای در خصوص شیوه برگزاری لیگ برتر و زمان دقیق آن اعلام نکرده است. اما جسته و گریخته شنیده‌ایم که این مسابقات از آذر ماه شروع می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه در نظر دارد تا به عنوان سرمربی قراردادم را برای لیگ برتر این فصل تمدید کنم. منتهی باید منتظر برنامه‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشیم تا برنامه ریزی لازم را انجام دهیم. در هر صورت باید یاد بگیریم که چگونه با بحران کرونا زندگی کنیم.

سرمربی ملی حفاری خاطرنشان کرد: اگر مسابقات لیگ برتر به صورت نیمه متمرکز یا متمرکز برگزار شود، این موضوع روی کیفیت مسابقات و افزایش آسیب دیدگی بازیکنان و توانایی آنان تاثیرگذار است. در واقع این شیوه از برگزاری لیگ مانند زمانی است که برای اولین بار مسابقات فوتسال به صورت مجتمع برگزار شد.

وی اضافه کرد: کرونا امکان برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت را نمی‌دهد و ممکن است هر هفته بازیکنان به کرونا مبتلا شوند و شرایط برای همه تیم‌ها دشوار شوند. به نظرم برگزاری مسابقات به صورت متمرکز بد نیست و بالاخره تجربه‌ای جدید برای همه خواهد بود.

بارانی یادآور شد: بهتر است که تیم‌ها به دو گروه تقسیم شوند و یک هفته یا ۱۰ روز دور رفت را بازی کنند و دوباره سه هفته به همه تیم‌ها فرصت دهند و دور برگشت را به این صورت برگزار کنند. در هر صورت سازمان لیگ باید پیش بینی کند که کدام استان، شهرستان و باشگاه شرایط میزبانی این مسابقات را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه تیم‌ها در کنار هم باشند مزایا و معایب زیادی دارد. از یک طرف بازیکنان در خطر ابتلا به کرونا هستند و از طرف دیگر بازی‌ها زود تمام می‌شود. در هر صورت برگزاری مسابقات به این صورت کمکی به رشد فوتسال زنان نمی‌کند و کیفیت مسابقات هم پایین می‌آید و آسیب دیدگی بازیکنان زیاد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.