کد خبر : 187562
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 14:37
-

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر!

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها بحث جدایی محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال از کادر فنی و پیوستن او به تیم فوتسال گیتی پسند مهمترین خبر اطراف تیم ملی فوتسال است و حتی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز نسبت به پرداخت نشدن دستمزد کادرفنی اعتراض کرد. ناظم الشریعه گفت که وقتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها بحث جدایی محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال از کادر فنی و پیوستن او به تیم فوتسال گیتی پسند مهمترین خبر اطراف تیم ملی فوتسال است و حتی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز نسبت به پرداخت نشدن دستمزد کادرفنی اعتراض کرد.

ناظم الشریعه گفت که وقتی برای فوتبال میلیاردها تومان هزینه می‌شود نباید دستمزد مربیان تیم ملی فوتسال با تاخیر پرداخت شود. پس از کناره گیری هاشم زاده از تیم ملی، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال ابتدا گفت که او استعفا نکرده اما بد نیست بدانید که هاشم زاده و دیگر مربیان تیم ملی قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتند که بخواهند استعفا کنند.

فدراسیون فوتبال از ابتدای سال ۹۹ برای تمدید قرارداد با مربیان تیم ملی فوتسال تعلل کرده و هاشم زاده در شرایطی عطای ماندن در تیم ملی را به لقایش بخشید که قرارداد سال ۹۹ بسته نشده است.

از سوی دیگر او با طلبی ۱۶۰ میلیون تومانی راهی اصفهان شد. هاشم زاده بابت ۱۶ ماه فعالیتش در تیم ملی دستمزدی دریافت نکرده و از آنجایی که قرارداد او ماهیانه ۱۰ میلیون تومان بوده است فدراسیون فوتبال ۱۶۰ میلیون به این مربی بدهکار است. اخیرا اعلام شد که خط فقر زیر ۱۰ میلیون تومان است و با توجه به دستمزد مربی تیم ملی، او همین قراردادی که نزدیک به خط فقر است را هم از فدراسیون نگرفته است. این دستمزد و افتخاراتی که فوتسال داشته را با دستمزد و افتخارات فوتبال مقایسه کنید تا پی ببرید که فدراسیون فوتبال تا چه اندازه نسبت به این رشته پرافتخار بی توجه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.