کد خبر : 187571
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 19:41
-

طاهری: هنوز در مورد مربی- بازیکن شدن تصمیمی نگرفته‌ام

طاهری: هنوز در مورد مربی- بازیکن شدن تصمیمی نگرفته‌ام

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین، گفت: هنوز در مورد مربی – بازیکن شدن در تیم فوتسال شهروند ساری فکر نکردم اما احتمال این موضوع وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«محمد طاهری» در خصوص وضعیت خود در فصل آینده لیگ برتر فوتسال، عنوان داشت: منتظر هستم تا تکلیفم با تیم ستارگان ورامین مشخص شود چرا که از این تیم طلب دارم. احتمال این وجود دارد تا فصل بعد نیز در خدمت تیم ستارگان باشم. به هر حال وضعیتم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

وی در خصوص احتمال انتقال خود به تیم شهروند ساری، اظهار داشت: از این تیم پیشنهاد دارم. «سعید نجاریان» و «مسعود نجاریان» از دوستان خوب من هستند و به من لطف دارند و تیم شهروند نیز یکی از تیم‌های ریشه دار و با سابقه در فوتسال است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال درباره مربی – بازیکن بودن خود در تیم شهروند ساری، گفت: هنوز به طور کامل به این موضوع فکر نکردم اما این احتمال نیز وجود دارد.

وی در خصوص مربی – بازیکن شدن هم‌تیمی‌های سابق خود در تیم‌های لیگ برتر فوتسال، بیان داشت: کسانی که به تازگی هدایت تیم‌های لیگ برتری را بر عهده گرفتند جزو مفاخر فوتسال ایران هستند و حضور آن‌ها در لیگ می‌تواند کمک زیادی به کسانی باشد که در ابتدای راه این رشته هستند. این نفرات هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی سرآمد هستند و به طور حتم حضور آن‌ها می‌تواند جذابیت لیگ را چند برابر کند.

طاهری در فصل گذشته لیگ برتر کاپیتان تیم ستارگان ورامین بود و توانست با این تیم به جمع چهار تیم برتر لیگ راه پیدا کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.