کد خبر : 187658
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 12:33
-

ناظم الشریعه: می خواهیم یک تیم ملی فوتسال خوب آماده کنیم/جوانگرایی به «سن» نیست

ناظم الشریعه: می خواهیم یک تیم ملی فوتسال خوب آماده کنیم/جوانگرایی به «سن» نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تلاش مان این است که بتوانیم با میدان دادن به جوانان یک تیم بعدی خوب را برای ایران آماده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی و دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران در راه جام ملت های آسیا گفت: بعد از مدتها توانستیم یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار فدراسیون شرایطی را فراهم کرد که بتوانیم بازی تدارکاتی مهمی را برای آماده کردن تیم ملی انجام دهیم. به همین خاطر سعی کردیم از میان بازیکنانی که در یک سال گذشته به اردوی دعوت می شدند بهترین ها را انتخاب کنیم. البته اولویت ما میدان دادن به جوانان است تا بتوانیم با این بازیکنان تیم ملی بعدی قدرتمندی را برای ایران آماده کنیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: نتیجه گرفتن در دیدارهای تدارکاتی برای ما اهمیت زیادی ندارد و مهم این است که بتوانیم این بازیکنان و جوانان را آماده کنیم.

وی در مورد لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: در این راستا نکاتی را در نظر داشتیم که یکی از آنها برهم نخوردن نظم تمرینات تیم هایی مثل گیتی پسند، مس سونگون و … بود. اینها تیم هایی هستند که بازیکنان زیادی دارند. باید کاری کنیم که آسیب نبینند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: بازیکنانی که به اردو دعوت شده اند باید در بازی تدارکاتی خودشان را نشان دهند تا دیدگاه مثبت ما نسبت به آنها ادامه داشته باشد. فکر می کنم قبل از جام ملت های آسیا این تنها دیدار تدارکاتی ماست و باید بهترین استفاده را از آن ببریم.

وی در مورد تعریفش از جوانگرایی در تیم ملی گفت: ما می توانیم از جوانانی در تیم ملی استفاده کنیم که در تیم های لیگ برتری به بازی گرفته شوند. جوانگرایی که به سن نیست. به این است که یک بازیکن در تیم باشگاهی خودش به بازی گرفته شود و به پختگی برسد تا تیم ملی هم بتواند از آن استفاده کند.

ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: بازیکنان باتجربه ما جزو بهترین های دنیا هستند و قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد. تلاش ما این است که بتوانیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را برای تیم ملی در نظر بگیریم و تیم را به بهترین شکل ممکن برای جام ملت های آسیا آماده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.