کد خبر : 187668
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1399 - 7:56
-

شریف:با شرایط موجود تکرار قهرمانی آسیا سخت است/بخواهیم منتظر بمانیم که کرونا تمام شود عقب می مانیم

شریف:با شرایط موجود تکرار قهرمانی آسیا سخت است/بخواهیم منتظر بمانیم که کرونا تمام شود عقب می مانیم

مربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: اگر بخواهیم منتظر پایان کرونا باشیم تا اردوهی ملی را برگزار کنیم، در رقابت با تیم‌های ژاپن، چین و ویتنام عقب می‌مانیم و تکرار و هت‌تریک قهرمانی در قهرمانی آسیا برای ما سخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف در خصوص اردوهای تیم ملی خاطرنشان کرد: لغو اردوهای ملی فقط گریبانگیر تیم ملی فوتسال زنان نشده و در تمام فدراسیون‌ها هیچ اردوی ملی به خاطر کرونا برگزار نشده است. هم بازیکنان و خانواده آنان و سرمربیان شاید تمایلی برای برگزاری اردو نداشته باشند اما تیم ملی فوتسال به دلیل آنکه ۲ بار قهرمانی آسیا را بدست آورده است انتظارات را بالا برده بنابراین مستلزم این است که حداقل در ماه یک یا دو اردو برای تیم ملی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: تیم ملی فوتسال نسبت به سایر تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی زنان شرایط متفاوتی دارد و اینکه بخواهیم منتظر بمانیم که کرونا تمام شود و بعد اردو داشته باشیم، شاید در رقابت با تیم‌هایی مثل ژاپن، چین و ویتنام عقب بمانیم و تکرار و هت‌تریک قهرمانی در بازی‌های آسیایی برای ما سخت شود. امیدوارم با تدبیر فدراسیون، شاهد برگزاری اردوهای تیم ملی با رعایت پروتکل بهداشتی باشیم. کرونا فعلا با ما هست و همانطور که باقی کشورها با این ویروس زندگی می‌کنند ما هم باید یاد بگیریم و سخت افزارها و نرم افزارهای لازم را برای برگزاری اردوها فراهم کنیم.

شریف که سرمربیگری تیم هیات فوتبال خراسان در لیگ برتر را نیز برعهده دارد در خصوص شرایط این تیم نیز گفت: با حمایت مدیرعامل باشگاه، قرار شد که در این فصل از لیگ برتر حضور داشته باشیم. سعی می‌کنیم در فرصت باقی مانده با بازیکنان مدنظر خود وارد مذاکره شویم تا تیم خوبی را در فصل جدید داشته باشیم و در کنار آن تلاش کنیم تا جایگاه بهتری را نسبت به فصل گذشته بدست بیاوریم. استفاده از نیروهای بومی و جوان جزو اولویت‌های اصلی باشگاه است.

وی در خصوص شیوه برگزاری مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: قرار است لیگ مانند لیگ برتر مردان برگزار شود. تعداد تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند به صورت قطعی مشخص نیست اما ۱۲ یا ۱۴ تیم در لیگ حضور دارند. تیم‌ها در دو گروه تقسیم و به صورت رفت و برگشت مسابقات برگزار خواهد شد.

سرمربی هیات فوتبال خراسان گفت: برگزاری یگ برتر به این شیوه مناسبت است زیرا اگر کاملا مجتمع یا متمرکز برپا شود، نمی‌توان نام آن را لیگ برتر گذاشت. معایب برگزاری به این شیوه بیشتر از مزایای آن است و بازیکنان باید در یک دوره فشرده ۱۰ روزه ۶ بازی سخت را انجام دهند. امیدوارم برای زنان هم این تصمیم گرفته شود تا هم لیگ پویایی مثل فصل گذشته داشته باشیم و همچنین زمان لازم برای برگزاری لیگ از دست ندهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.