کد خبر : 187720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 10:51
-

ناظم الشریعه:پنج، شش بازیکن برای نخستین بار است که از کشور خارج می‌شوند/روز به روز شرایط بهتر خواهد شد

ناظم الشریعه:پنج، شش بازیکن برای نخستین بار است که از کشور خارج می‌شوند/روز به روز شرایط بهتر خواهد شد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای تطبیق شرایط بازیکنان با محیط مسابقه، بلافاصله بعد از پرواز و پس از استراحتی کوتاه ، سریعا برای انجام تمرین محیا شدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: روز گذشته به همراه تیم ملی فوتبال با یک پرواز چارتر به ازبکستان آمدیم. ‎شب گذشته نیز از ساعت ۲۰:۴۰ به وقت محلی وارد هتل محل اقامت خود شده و برای اینکه بازیکنان به شرایط سالن مسابقه عادت کنند، سریعاً به تمرین رفتیم. ضمن اینکه ‎قبل از اعزام به تمرین و سالن تمرین از همه تست کرونا گرفته شد، به طور کلی همه پروتکل های بهداشتی اینجا رعایت میشود.

وی ادامه داد:  حدود ۴۵ دقیقه تمرین مفید داشتیم، خوشبختانه شرایط بازیکنان خوب است. چیزی که مشخص است اینکه ازبکستان از تیم های برتر در فوتسال آسیا است، در تیم ما نیز پنج، شش بازیکن برای نخستین بار است که از کشور خارج می‌شوند و تجربه بازی خارج از خانه را ندارند .این اردو و دو بازی پیش‌رو تجربه خیلی خوبی می‌تواند برای بازیکنان جدید باشد. با اینکه کمبود وقت برای تمرین داشتیم اما روز به روز شرایط بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: ‎ساعت ۱۲ به وقت محلی جلسه فنی برای بازیکنان خواهیم داشت و در نهایت ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه به وقت محلی هم هتل را به سمت سالن مسابقه ترک خواهیم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.