کد خبر : 183213
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 13:04
-

ناظم الشریعه:بازی های راحتی نداشتیم/با ترکیب بازیکنانی که اولین بار از کشور خارج شدند بازی کردیم

ناظم الشریعه:بازی های راحتی نداشتیم/با ترکیب بازیکنانی که اولین بار از کشور خارج شدند بازی کردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: دو دیدار پرفشار و سخت را با بازیکنان جوان و با تجربه مقابل ازبکستان برگزار کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: دو دیدار پرفشار و سخت را با بازیکنان جوان و با تجربه مقابل ازبکستان برگزار کردیم. تیم ازبکستان به دلیل اینکه فوتسالی برگرفته از فیزیک و تاکتیک را در زمین مسابقه اجرا می کند، بدون شک بازی های راحتی را پشت سر نگذاشتیم.

وی ادامه داد:  تیم ملی فوتسال تغییرات اساسی داشت. با ترکیب بازیکنان جوانی که برای اولین بار از کشور خارج شده و پیراهن تیم ملی را پوشیدند، این دو بازی تدارکاتی را برگزار کردیم که خوشبختانه با عملکرد خوبشان در کنار بازیکنان با تجربه، توانستیم از لحاظ فنی با دست پر برگردیم. ضمن اینکه پیروز میدان در هر دو بازی نیز شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال حمایت کرد تا ما بتوانیم دو بازی خوب را برگزار کنیم. در واقع کاری که فدراسیون فوتبال انجام داد شخصیت دادن به بچه های تیم بود و این امر باعث زود بارور شدن آنها خواهد شد. امیدوارم این حمایت  تداوم داشته باشد.

وی در پایان گفت: از بازیکنانم راضی هستم. بازیکنانی که گل زدند جزء جوان بودند.تیم ملی فوتسال از ملی پوشان خوب و محجوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم در آینده با عملکردی بهتر از دیروز، برای موفقیت ایران گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

یکى این ناظم الشریعه رو از برق بکشه بیرون رد داده دیگه بنده خدا همه اهالى فوتسال میدانند که تمامى این بازیکنان بارهااز ایران خارج شده بودند و معدل این تیم هم به گفته همین سایت تخصصى ٢٨ سال!! بوده حالًا چرا سرمربى اینقدر اصرار به دروغ گفتن و فریب اذهان عمومى دارد مشخص نیست احتمالًا بسیار از وضعیت نا بسامان تیم ملى ترسیده است و تعادل فکرى ندارد

آذربايجان شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

آقاى ناظم مدرسه !!! جواانترین بازیکن تیم شما سالار آقاپور بود که ٢٢ سال داشت و سابقه المپیک و آسیایی و جام باشگاه آسیا را داشت !! على ابراهیمى و میثم خیام هم سابقه طولانى در تیم ملى و جام باشگاه آسیاداشتند علیرضا عسگرى هم از پدر من ٢ سال کو چکتر هست!!!! آقاى ناظم مدرسه حداقل حاج فرهاد فخیم رو مى بردى ١٠ تا گل تنهایى مى زد به ازبک خجالت بکش با این همه دروغگویی