کد خبر : 183169
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 8:27
-

چین سری: افزایش قرارداد بازیکنان باید کارشناسانه باشد

چین سری: افزایش قرارداد بازیکنان باید کارشناسانه باشد

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال نامی‌نو گفت: قرارداد بازیکنان فوتبال به طرز عجیبی بالا رفته و هر چند که جای خوشحالی دارد اما این موضوع برای باشگاه‌ها مشکل‌ساز خواهد شد و از سوی دیگر این افزایش باید کارشناسانه باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«میترا چین‌سری» اظهار داشت:  متاسفانه امسال قراردادها به شکل عجیبی افزایش پیدا کرد و نسبت به فصل گذشته افزایش چشمگیری داشت و اصلا معلوم نشد که چرا اینگونه شد.  هر چند از این افزایش استقبال می‌کنم اما باید ارزیابی کرد که نحوه و زمان این افزایش به چه شکلی است و چه کسانی این کار را انجام دادند.  تیم‌هایی هستند که یک یا دو سال در لیگ حضور دارند و این کار را انجام می‌دهند و بعد برای باشگاه‌ها مشکل ساز می‌شوند. در لیگ فوتبال زنان تنها دو باشگاه ذوب آهن  و سپاهان حضور دارند.

چین‌سری با اشاره به اینکه هدف دیگری را برای دستمزد بازیکنان پیش‌بینی کرده بودیم، افزود وقتی پایان لیگ اعلام شد شروع خوبی برای یارگیری داشتیم و مبالغ خوبی هم پیش بینی شد اما به‌یکباره بعد از چند روز بازیکنان اضافه شدند.  بالا رفتن قرارداد بازیکنان به صورت ناگهانی مقداری مشکل‌ساز است.

وی همچنین گفت: با توجه به شرایطی که در جهان و ایران حاکم است، دغدغه همه تیم‌ها بحث کرونا است و اول سلامت و تندرستی بازیکنان در اولویت است. لیگ برتر باید با کیفیت برگزار شود و امیدوارم فدراسیون تدابیری را پیش‌بینی کند که لیگ برتر فوتسال منسج و پرباری داشته باشیم و در کنار آن تندرستی بازیکنان نیز در نظر گرفته شود.

چین‌سری در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال زنان خاطرنشان کرد: سکوت و رکودی که در اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال اکنون وجود دارد، جای بحث دارد. اگر اردوها مداوم برگزار شود، شاهد موفقیت آنان خواهیم بود. اگر اردوی زنان برگزار نشود برای مردان هم نباید برپا شود.

وی گفت: فشار نباید تنها روی باشگاه باشد و فدراسیون باید دیدگاه خود را نسبت به زنان متفاوت کند. نمی‌گوییم نگاهش ویژه باشد. متفاوت بودن یعنی زنان به شکل دیگر دیده شوند. در بحث پیشرفت و تندرستی باید فوتبال و فوتسال زنان مانند مردان مورد توجه قرار گیرد. اینکه برای آنان اردو نگذاریم، جالب نیست و به جای پیشرفت ما را درجا نگاه می‌دارد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.