کد خبر : 183284
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 12:16
-

حضور مربی جدید تیم ملی فوتسال به بعد از جام ملت‌ها موکول شد

حضور مربی جدید تیم ملی فوتسال به بعد از جام ملت‌ها موکول شد

کمیته فوتسال در نظر دارد مربی جدید تیم ملی فوتسال را بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از آنکه محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال تصمیم گرفت از کادر فنی جدا شود، کمیته فوتسال تلاش کرد تا بتواند یک مربی جدید را جایگزین هاشم زاده کند تا به همراه کادر فنی تیم ملی عازم ازبکستان شود. آن طور که شنیده می‌شود گویا مسئولان کمیته فوتسال فعلا عجله‌ای برای انتخاب مربی جدید تیم ملی ندارند و قرار است کادر فنی تیم ملی با همان ترکیب فعلی شامل محمدرضا حیدریان (مربی تیم ملی فوتسال)، میشائیل پطروس (مربی دروازه بانان) و جلیل دوران (مربی بدنساز) به مسابقات جام ملت‌های آسیا برود و به احتمال بسیار زیاد انتخاب مربی جدید تیم ملی هم به قبل از شروع مسابقات جام جهانی موکول خواهد شد.

ابتدا قرار بود خسوس کاندلاس به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی فوتسال حضور پیدا کند، اما به دلیل منع ورود بازیکنان و مربیان خارجی کمیته فوتسال فعلا نمی‌تواند از وجود او در کادر فنی تیم ملی استفاده کند. به هیمن دلیل کمیته فوتسال به دنبال آن است تا یک مربی ایرانی را در کنار ناظم الشریعه و حیدریان قرار دهد تا کادر فنی تیم ملی با ترکیب کامل به مسابقات جام جهانی برود. گزینه‌های زیادی وجود دارد که کمیته فوتسال در حال حاضر صحبت‌هایی را با آن‌ها انجام داده و تا قطعی نشدن آن، نام هیچ مربی  اعلام نخواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در سالن شیخ سعد آل عبدالله برگزار خواهد شد و در پایان ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب خواهند کرد. ملی پوشان فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده اند و در اولین بازی خود روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه باید به مصاف تیم ملی عربستان بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربايجان یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

آخه کى حاضره با سرمربى بى عرضه و بى دانشى مثل ناظم الشریعه کار کنه همه دارند از تیم ملى فرار مى کنند اون کدام مربى کأولاد میاد توى این تیم ملى؟!! مجبورند بگند ما مربى نمیخواهیم تا ضایع نشوند