کد خبر : 183406
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 22:27
-

هایپر شهر همچنان معلوم الحال / خریدار جدید هم کنار کشید؟

هایپر شهر همچنان معلوم الحال / خریدار جدید هم کنار کشید؟

وضعیت هایپر شاهین شهر نامشخص است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی سازمان لیگ فوتسال کشور زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را اعلام کرد که هنوز هیچ خبری از فعالیت سه تیم هایپر شهر، ارژن و اهورا به گوش نمی‌رسد.

طبق اخبار رسیده از اصفهان، هایپر شهر که فصل گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکرد راضی به فروش سهمیه خود شد و حتی یک خریدار نیز برای ابقا این سهمیه در اصفهان به میدان آمد.

در ابتدا اخبار حاکی از آن بود که خریدار و هایپر شهر به توافق اولیه رسیدند و حتی مراحل تسویه بازیکنان نیز در دستور کار قرار گرفت.

اما در این بین مدیران ارشد فوتبال اصفهان چشم و گوش خودشان را بر روی این انتقال بسته‌اند و خریدار نیز از این بی محبتی مدیران اصفهان دلسرد شده و قید خرید سهمیه را زده است.

این موضوع در حالی رقم خورده است که فردا انتخابات هیأت فوتبال اصفهان برگزار خواهد شد و حتی طبق شنیدها برخی از اعضا سال گذشته این باشگاه نیز مایل به صلح با خریدار جدید نیستند.

با کنار هم قراردادن این پازل، سقوط و انحلال دومین سهمیه اصفهان دور از انتظار نیست و باید منتظر ماند و دید آیا در لحظات پایانی تقدیر این سهمیه به چه شکلی رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.