کد خبر : 183427
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 - 8:32
-

طیبی: با تمام انگیزه و وجودم برای کمک به تیم بنفیکا آمده‌ام / از نظر جسمی و فیزیکی ،کمی از تیم عقب هستم

طیبی: با تمام انگیزه و وجودم برای کمک به تیم بنفیکا آمده‌ام / از نظر جسمی و فیزیکی ،کمی از تیم عقب هستم

تازه‌ترین اظهارات طیبی در مورد تیم جدیدش  را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ فوتسال پرتغال درحالی برگزار شد که حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان برای اولین‌بار در ترکیب تیم بنفیکا قرار گرفت و سومین گل تیمش را هم مقابل دینامو به ثمر رساند تا عملکرد قابل‌توجهی به نمایش بگذارد. بنفیکا با این پیروزی در رده سوم جدول قرار گرفت و طیبی هم که دوماه دیرتر به تمرینات تیم اضافه شده بود گوشه‌ای از توان خود را در این بازی نشان داد. تازه‌ترین اظهارات طیبی در مورد تیم جدیدش  را بخوانید.

با اینکه دیر به تمرین‌های تیم بنفیکا رسیدی ولی در بازی پیش‌فصل و هفته دوم لیگ پرتغال شرکت کردی، شرایط الان چطور است؟

مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده بود و تعطیلی سفارت پرتغال در ایران کار را خیلی عقب انداخت و باعث شد نزدیک به دوماه دیرتر به تیم اضافه شوم و این خیلی کار من را سخت می‌کرد و می‌کند چراکه من در یک فضای جدید و به یک تیم جدید آمدم و این شرایط برای من خیلی سخت‌تر شد. ولی خدا را شکر الان اینجا هستم و نزدیک ۱۵روزی است که با تیم تمرین می‌کنم و با اینکه از لحاظ بدنی از تیم عقب‌ترم، تمرینات بدنسازی و تاکتیکی تیم را انجام داده‌ام و برای لیگ که الان شروع شده آماده می‌شوم. می‌دانم باید خیلی تلاشم را بیشتر کنم تا شرایط را طوری پیش ببرم که خودم را به تیم برسانم، ضمن اینکه لیگ پرتغال هم الان در حال پیگیری است .

اوضاع خودت با تیم چطور است؟ جایت را در تیم پیدا کردی؟

به‌هرحال وقتی در یک تیم جدید حاضر می‌شوی زمان می‌برد تا بتوانی با بچه‌های آن تیم و بازیکنان هماهنگ و با طرز تفکر مربی و تاکتیک‌های تیم آشنا شوی و این زمان می‌برد. من دوماه هم دیرتر وارد تیم شدم که خب این کار من را سخت‌تر می‌کند و جا افتادن در تیم زمان می‌برد ولی خدا را شکر هم مربی و هم بچه‌ها کمک می‌کنند تا هرچه سریع‌تر با بچه‌ها هماهنگ شوم که بتوانم به تیم کمک کنم.

نظر کادرفنی درباره کارت چیست؟

با کادرفنی دراین‌باره زیاد صحبت کردیم ولی نمی‌توانم نظر دقیق‌شان را بگویم و باید از خودشان پرسید ولی به‌هرحال من به‌شخصه خودم به باشگاه بنفیکا آمدم و برای کمک به تیم خیلی انگیزه دارم. همان‌طور که در معارفه‌ام گفتم با تمام انگیزه و وجودم برای کمک به تیم بنفیکا آمده‌ام و در همین مسیر تلاش می‌کنم.

استقبال هواداران بنفیکا از شما چطور بود؟

استقبال باشگاه بنفیکا و طرفداران تیم از من خیلی خوب بود. طرفداران تیم خیلی به من لطف داشتند و استقبال باشگاه هم فوق‌العاده بود و این کار را برای من سخت می‌کند چراکه متوجه توقع باشگاه و هواداران از خودم هستم و با تمام تلاشم در تیم حاضر می‌شوم چراکه در جایی که همه شرایط خوب است و احترام و استقبال هم انجام می‌شود به همان اندازه هم توقع بالا می‌رود و کار بازیکن سخت می‌شود. من آماده چالش جدید و تمام اتفاق‌هایی که قرار است در تیم برایم بیفتد هستم.

برای مقابله با کرونا وضعیت رعایت پروتکل بهداشتی در پرتغال و باشگاه بنفیکا چطور است؟

در کشور پرتغال همه مردم پروتکل بهداشتی را رعایت می‌کنند و هیچ‌کس اجازه ندارد بدون ماسک از خانه بیرون بیاید و خب باشگاه ما هم همه این موارد را رعایت می‌کند. زمانی که به پرتغال رسیدم اول تست دادم و بعد از جواب تست به تیم اضافه شدم. اینجا همه خیلی رعایت می‌کنند و فکر نمی‌کنم از این لحاظ مشکلی باشد، ضمن اینکه لیگ بدون تماشاگر برگزار می‌شود .

از شرایط جسمانی و انگیزه خودت برای شروع لیگ بگو.

از نظر جسمی و فیزیکی به‌دلیل این که دیر به تیم اضافه شدم کمی از تیم عقب هستم و به‌خاطر کرونا از فضای تمرین تیمی هم دور بودم، به‌طور شخصی و انفرادی تمرین می‌کردم و انگیزه خیلی زیادی دارم. من همیشه تلاش می‌کنم نماینده خوب و شایسته‌ای برای ورزش ایران به‌خصوص فوتسال باشم. اینکه می‌دانم کارم خیلی سخت است و خودم را برای این چالش جدید آماده می‌کنم، امیدوارم که بتوانم مسیر فوتسالی‌ام را مانند گذشته ادامه دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.