کد خبر : 183946
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 11:36
-

کشاورز:لیگ به طور قطع عقب می افتد/۱۵ بازیکن جدید جذب مقاومت شده اند

کشاورز:لیگ به طور قطع عقب می افتد/۱۵ بازیکن جدید جذب مقاومت شده اند

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: ۱۵ بازیکن سرباز و غیر سرباز تا این لحظه برای شرکت قدرتمندانه در رقابت های لیگ برتر جذب این تیم شده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز با بیان اینکه از بازیکنان سال گذشته تنها چهار نفر در تیم باقی ماندند، افزود: مابقی به دلیل پایان خدمت سربازی و اینکه منابع مالی که می خواستند در توان تیم نبود از مقاومت جدا شدند.

وی اضافه کرد: فوتسال مقاومت البرز در فصل جدید با تغییر گسترده بازیکنان مواجه شده و با توجه به اینکه ۱۰ ماه از تمرینات به دور و هنوز ۳۰ جلسه تمرینی نیز نداشتیم، در تلاش هستیم تا با یک تلاش بسیار خودمان را به این آمادگی برسانیم.

کشاورز با بیان اینکه از لحاظ سخت افزاری تیم کمبود دارد عنوان کرد: هدف ما این است که طی یک برنامه سه ساله، مقاومت را در رده های جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار داده که به همین منظور، امسال را مبنای پایه گذاری یک کار بزرگ قرار دادیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم نیاز است تا مسوولان استانی به کمک تنها تیم البرزی شرکت کننده در رقابت های لیگ برتر کشور بیاید، مجموعه سپاه کار خودش را انجام داده و امروز نیازمند حمایت دیگر مسوولان هستیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نقل و انتقالات یک هفته دیگر تمدید شده به طور قطع نیز بازی ها با تاخیر آغاز که از این فرصت برای انجام بازی های دوستانه برای رسیدن به یک هماهنگی تیمی استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.