کد خبر : 184176
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 13:03
-

چیپس کامل جانشین ستارگان چالوس در مرحله دوم لیگ دسته دوم شد

چیپس کامل جانشین ستارگان چالوس در مرحله دوم لیگ دسته دوم شد

با رای کمیته انضباطی چیپس کامل جانشین ستارگان چالوس در مرحله دوم لیگ دسته دوم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در خصوص شکایت باشگاه چیپس کامل مشهد مقابل اتحاد ستارگان چالوس مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام علی اسماعیلی در بازی دو تیم از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در تاریخ ۹۹/٠۷/٠۶، تخلف باشگاه ستارگان چالوس و بازیکن مورد شکایت محرز و مسلم تشخیص داده شد ضمن اعلام بازنده نمودن تیم چالوس با نتیجه ۳ بر صفر در بازی مورد شکایت این باشگاه نیز به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال و بازیکن علی اسماعیلی نیز به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی محروم گردید.

با این تفاسیر تیم فوتسال چیپس کامل مشهد با قرار گرفتن در رده دوم جدول به جای ستارگان چالوس به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم صعود کرد.

گروه‌بندی جدید مرحله نهایی لیگ دو فوتسال:

گروه اول: تیام گلوگاه، چابک شیراز، عقاب تبریز، رعد پدافند اصفهان، زندی بتن کلاردشت، خلیج فارس ماهشهر

گروه دوم: چیپس کامل مشهد، آروین قالا ماکو، آیندگان بندرعباس، جنرال ویند سقز، سبحان فلز گرمسار، دلسوختگان اهل بیت قم

با توجه به حذف ستارگان چالوس، میزبان مرحله رفت گروه دو مشخص نیست، از بندرعباس به عنوان میزبان جدید این گروه نام برده می‌شود.

همچنین بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در خصوص شکایت باشگاه پدیده فیروزکوه مقابل اتحاد ستارگان چالوس مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام علی اسماعیلی در بازی دو تیم از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در تاریخ ۹۹/٠۷/٠۸، تخلف باشگاه ستارگان چالوس و بازیکن مورد شکایت محرز و مسلم تشخیص داده شد ضمن اعلام بازنده نمودن تیم چالوس با نتیجه ۳ بر صفر در بازی مورد شکایت این باشگاه نیز به پرداخت مبلغ ۱٠٠ میلیون ریال و بازیکن علی اسماعیلی نیز به پرداخت مبلغ ۴٠ میلیون ریال جریمه نقدی و چهار جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی محروم گردید.

با این تفاسیر تیم فوتسال چیپس کامل مشهد با قرار گرفتن در رده دوم جدول به جای ستارگان چالوس به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم صعود کرد و تیم پدیده فیروزکوه در مکان سوم جدول قرار گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.