کد خبر : 184294
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 12:08
-

تعویق جام ملت‌های آسیا نه به نفع ما و نه به ضررمان تمام شد

اسماعیل پور : چین از نظر سخت افزاری و امکانات پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است / فصل بعد هم در این کشور بازی خواهم کرد

اسماعیل پور : چین از نظر سخت افزاری و امکانات پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است / فصل بعد هم در این کشور بازی خواهم کرد

بازیکن تیم ملی  که در لیگ چین و در تیم شنژن بازی می‌کند درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال چین اظهارنظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی  که در لیگ چین و در تیم شنژن بازی می‌کند درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال چین اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال چین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا کمی فرسایشی شد، به طوری که ۸ بازی قبل از سال جدید و ما بقی دیدار‌ها هم در این یک ماه اخیر در کمپ تیم‌های ملی چین به صورت مجتمع و متمرکز برگزار شد. بازی‌ها هر ۲ روز یک بار انجام می‌شد و خوشبختانه تیم ما هم در فاصله ۴ هفته مانده به پایان این رقابت‌ها توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

 

بازیکن تیم فوتسال شنژن درباره کیفیت بازی‌های لیگ چین با کشورمان و اینکه آیا در مسابقات لیگ برتر فوتسال چین دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شد یا خیر؟ بیان داشت: اگر بخواهم کیفیت مسابقات لیگ فوتسال چین را با کشورمان مقایسه کنم باید بگویم که قطعا لیگ این کشور از نظر کیفیت به نسبت کشورمان از سطح پایین تری برخوردار است. لیگ ایران به نسبت دیگر کشور‌های آسیایی یک سر و گردن بالاتر و از کیفیت بسیار بالایی خوبی برخوردار است. تنها نکته‌ای که لیگ ایران را با سایر کشور‌ها متمایز می‌کند متاسفانه بحث مالی است که در ایران ما شرایط مالی چندان مناسب نیست.

اسماعیل پور افزود: خوشبختانه دولت چین در این چند ماه اخیر موفق شده ویروس کرونا را به خوبی کنترل کند و تا آنجا که من اطلاع دارم آمار جانباختگان در این کشور تقریبا صفر است، اما با این حال باز هم شرایط را سفت و سخت می‌گیرند. رقابت‌های لیگ فوتسال با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت متمرکز و مجتمع در کمپ تیم‌های ملی به خوبی برگزار شد. در حاشیه این مسابقات کسی حق ورود و خروج را نداشت. همچنین هر ۷ روز یک بار از تمامی تیم‌ها تست کرونا گرفته می‌شد و مسابقات در شرایط کاملا مناسب برگزار شد.

بازیکن تیم فوتسال شنژن ادامه داد: جا دارد این نکته را عرض کنم که لیگ فوتسال چین در این چند سال اخیر از نظر سخت افزاری و امکانات پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و از این نظر با لیگ کشورمان کاملا متمایز است، اما از نظر فنی نسبت به ایران خیلی ضعیف تر هستند، همان طور که تیم ملی فوتسال کشورمان از تیم ملی چین قوی‌تر است.

اسماعیل پور درباره برنامه آینده اش و اینکه آیا فصل بعد هم در چین حضور خواهد داشت؟ گفت: مسئولان باشگاه شنژن از من خواسته اند که قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کنم و به احتمال بسیار زیاد طی روز‌های آینده چنین کاری را انجام خواهم داد. علاوه بر لیگ داخلی کشورمان، از ۲ کشور خارجی هم برای فصل بعد پیشنهاد همکاری دریافت کرده ام، اما شرایط چین از نظر کرونا خیلی بهتر است و به احتمال بسیار زیاد فصل بعد هم در این کشور بازی خواهم کرد.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا و اینکه آیا این تعویق به نفع تیم ملی ما یا به ضرر ما تمام شد؟ عنوان کرد: به نظر من تعویق جام ملت‌های آسیا نه به نفع ما و نه به ضررمان تمام شد، زیرا شرایطی که اکنون کرونا در کشورمان به وجود آورده اردو‌های تیم ملی را هم با مشکل رو به رو کرده است و قطعا تیم ملی هم نمی‌توانست با شرایط خوبی به مسابقات جام ملت‌های آسیا برود. متاسفانه کرونا همه چیز را به هم ریخته و به نظر من اگر مسابقات جام ملت‌های آسیا سال بعد برگزار شود خیلی خوب خواهد بود، زیرا تا آن موقع شرایط کمی بهتر می‌شود و ما می‌توانیم با یک برنامه ریزی دقیق و خوب هم در مسابقات جام ملت‌ها و هم در رقابت‌های جام جهانی موفق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.