کد خبر : 184239
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 9:24
-

بستن کراپ با لیست بی غم ، لک را دچار مشکل می کند؟

بستن کراپ با لیست بی غم ، لک را دچار مشکل می کند؟

 باشگاه کراپ الوند سال گذشته با خرید یک سهمیه لیگ دسته اول از سازمان لیگ و با سرمایه‌گذاری در بخش فوتسال فصل گذشته توانست به لیگ برتر فوتسال صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه کراپ الوند سال گذشته با خرید یک سهمیه لیگ دسته اول از سازمان لیگ و با سرمایه‌گذاری در بخش فوتسال فصل گذشته توانست به لیگ برتر فوتسال صعود کند.

کراپی‌‌‌ها که به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرده بودند با حسین افضلی سرمربی خود به توافق نرسیدند تا اینکه وی از این تیم جدا شد اما پس از این جدایی مدیران این باشگاه به سراغ حمید بی‌‌‌غم سرمربی فصل گذشته گیتی پسند که توانسته بود با این تیم نائب قهرمان لیگ شود رفته تا سکان هدایت تیم خود را به دستان وی بسپارند.

به همین دلیل طبق لیست بی‌غم مدیران این باشگاه با بازیکنان وارد مذاکره شدند و بازیکنان زیادی از جمله چند بازیکن مطرح ملی‌‌‌پوش را توانستند جذب تیم خود کنندمصطفی نظری،  بهزاد عظیمی ،  مهدی جاوید،  علیرضا رفیعی پور لژیونر ،  مهران عالیقدر ،  سعید افشار،  علی عابدین ،  امین نصرالله زاده ، محسن منتظمی ،  ابوالفضل شهبازی و امیرحسین رسولی ورود این حجم از ستاره‌ها نوید این را می‌‌دهد که فوتسال کشور از دو قطبی بودن خارج خواهد شد.

 اما پس از گذشت مدتی اعلام شد بی‌غم با  این باشگاه به توافق نرسیده است و این بار مدیران باشگاه به سراغ رضا لک سرمربی فصل گذشته شهروند ساری رفتند.در هر صورت باشگاه متمول کراپ الوند با صرف هزینه‌های میلیاردی به دنبال موفقیت در لیگ پیش رو است اما با شروع دیدارهای تدارکاتی آنها از سه دیدار خود دو شکست و یک مساوی کسب کردند، نتایجی که هواداران این تیم را نگران کرده است.

 اگر نماینده استان قزوین در فصل پیش رو نتواند نتایج مطلوبی کسب کند باید به دنبال دلیل این موضوع بگردیم که می‌‌توان از همان ابتدا به تغییرات متعدد بر روی نیمکت این تیم را یکی از علل اصلی خواند چون بازیکنانی که جذب شدند با نظر حمید بی‌غم در این تیم حضور دارند و از طرفی سیاست‌ها و شیوه بازی یک مربی با مربی دیگر همیشه متفاوت بوده است.

همین  اختلاف سلیقه و شیوه بازی کردن باعث شد که رضا امانی یکی از مهمترین مهره های کراپ به دلیل اختلاف سلیقه با کادرفنی از جمع قزوینی ها جدا شد حتی شنیده می‌‌شود این اختلاف سلیقه در تیم زیاد شده است و یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز سودای جدایی در سر دارد.

 حال باید دید لک و کادر فنی‌اش می‌توانند از این مشکلات عبور کنند و ضعف مدیریت باشگاه را پوشش دهند یا خیر!

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.