کد خبر : 184238
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 9:24
-

شمسایی : تعویق لیگ موجب تمرین‌زدگی بازیکنان می‌شود / این روند موجب اختلال و مشکل در برنامه‌ریزی و کار می‌شود

شمسایی : تعویق لیگ موجب تمرین‌زدگی بازیکنان می‌شود / این روند موجب اختلال و مشکل در برنامه‌ریزی و کار می‌شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: با توجه به اینکه تیم گیتی‌پسند و تیم‌های دیگر تمرینات خود را از یک ماه پیش آغاز کرده‌اند، تعویق‌های به وجود آمده در لیگ برتر موجب تمرین‌زدگی بازیکنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: با توجه به اینکه تیم گیتی‌پسند و تیم‌های دیگر تمرینات خود را از یک ماه پیش آغاز کرده‌اند، تعویق‌های به وجود آمده در لیگ برتر موجب تمرین‌زدگی بازیکنان می‌شود.
وحید شمسایی با اشاره به تعویق مجدد آغاز لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: مدیریت برخی موضوعات در دست ماست و مابقی آن از دسترس ما خارج است، به گونه‌ای که ۴۰ روز پیش و پس از اعلام زمان آغاز لیگ برتر توسط سازمان لیگ برنامه‌ریزی پیرامون جذب بازیکن و آمادگی تیم برای رسیدن به مسابقات آغاز شد.

وی ادامه داد: در این میان وضعیت نامشخصی مانند بیماری کرونا سبب صادر نشدن مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد مبارزه با کرونا شده و این موجب اختلال و مشکل در برنامه‌ریزی و کار ما می‌شود و طبق آخرین اطلاعیه زمان آغاز لیگ برتر به ۲ هفته دیگر موکول شده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیرامون شرایط به وجود آمده برای آغاز لیگ برتر تصریح کرد: آغاز لیگ برتر و صدور مجوز برای برگزاری آن در ۲ هفته آینده نیز بستگی به چگونه پیش رفتن شرایط کرونا دارد و این در حالی است که دنیا در حال جنگیدن با این ویروس بوده و لیگ اروپا نیز با رعایت کامل نکات بهداشتی در حال برگزاری است.

وی افزود: باید بپذیریم که زندگی ما با این ویروس منحوس آمیخته شده است و چه بخواهیم و چه نخواهیم مجبور هستیم که شرایط خود را ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با آن وفق دهیم.

شمسایی درباره آسیب‌های احتمالی برای بازیکنان و تیم‌ها بر اثر این تعویق‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه تیم گیتی‌پسند و همچنین تیم‌های دیگر تمرینات خود را از یک ماه پیش آغاز کرده‌اند، چنین تعویق‌هایی موجب تمرین‌زدگی بازیکنان می‌شود چون هر تمرین برای برگزاری یک مسابقه صورت می‌گیرد. فعلا بازیکنان خود را به استراحت چند روزه فرستادم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانم با تمرین و تلاش زیاد آمادگی لازم و کافی را برای برگزاری و آغاز لیگ برتر داشتند ولی باید با این شرایط کنار بیاییم و آمادگی خود را حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.