کد خبر : 184349
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 15:58
-

نصیری نیا:بدقولی مسئولین علت جدایی من از ستارگان ورامین بود/حضور محمد کشاورز و اصغر قهرمانی سهم بسزایی در پیوستنم به راگا داشت/قرچک شهر عاشقان فوتسال است

نصیری نیا:بدقولی مسئولین علت جدایی من از ستارگان ورامین بود/حضور محمد کشاورز و اصغر قهرمانی سهم بسزایی در پیوستنم به راگا داشت/قرچک شهر عاشقان فوتسال است

مجتبی نصیری نیا سنگربان کهنه‌کار و باتجربه کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین وضعیت خود و تیم جدیدش را تشریح کرد که متن کامل آن در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجتبی نصیری نیا سنگربان کهنه‌کار و باتجربه کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین وضعیت خود و تیم جدیدش را تشریح کرد که متن کامل آن در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.
نصیری نیا پیرامون وضعیت خود و جدایی از ستارگان ورامین اظهار کرد:در انتهای فصل گذشته قراردادم با تیم ستارگان ورامین به اتمام رسید اما در طی چند مدت اخیر و با توجه با رابطه خوبی که با مجموعه ستارگان داشتم، قصدم ماندن در این تیم بود.
وی افزود:خاطرات خیلی خوبی با مجموعه ستارگان داشتم و فصل خیلی خوبی را هم در این تیم گذراندم. اما متأسفانه مشکلاتی وجود داشت و خیلی هم صبر کردم تا این مسائل حل شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.
مجتبی نصیری نیا در خصوص پیوستن به تیم راگا تهران تصریح کرد:پیشنهادی از سوی آقای کشاورز به بنده رسید و با توجه به مجموعه‌ای که در تیم راگا وجود داشت و نیز حضور شخص محمد کشاورز، ترغیب به قبول کردن این پیشنهاد شدم و در حال حاضر هم در خدمت این باشگاه هستم.
نصیرنیا در مورد اینکه شنیده می‌شود شهر قرچک برای فصل جدید صاحب نماینده در لیگ برتر خواهد شد، اظهار کرد:بله این اتفاق در حال وقوع بوده و قرچک شایسته داشتن یک تیم مقتدر هست و امیدوارم این اتفاق برای شهر قرچک رخ دهد.به معنای واقعی کلمه،قرچک واقعا شهر عاشقان فوتسال است.
وی در ادامه افزود:درست است که درحال حاضر قراردادم را با تیم راگا ثبت کردم و تمام تمرکزم روی تیم جدیدم هست اما به شخصه حتی زمانی که در تیم قرچک هم حضور نداشته باشم،باز هم طرفدار تیم محبوب قرچک هستم و آرزوی موفقیت این تیم را دارم.

سنگربان کهنه کار کشورمان در خصوص علت جدایی از تیم ستارگان عنوان کرد:دلیل جدایی من از ستارگان ورامین فقط بدقولی مسئولین بود و در غیر اینصورت در این تیم ماندگار می‌شدم.

نصیری نیا پیرامون اهداف خود و تیم جدیدش برای فصل جدید اظهار کرد:همیشه هدفم این بوده و هست که بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و برای موفقیت تیمم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. حضور آقای اصغر قهرمانی نیز سهم بسزایی برای حضورم در تیم راگا داشت.امیدوارم امسال یک لیگ پرهیجان داشته باشیم و با موفقیت فصل را به اتمام برسانیم و به جایگاهی مناسب برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.