کد خبر : 184441
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 12:47
-

اردلان به مشهد می رود

ابومسلم با فوتسال در شهر بهشت احیا می شود!

ابومسلم با فوتسال در شهر بهشت احیا می شود!

چند روزی است که خبر احیای ابومسلم مشهد به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شایعه انتخاب شهناز یاری، سرمربی تیم ملی، به‌عنوان مربی جدید سایپایی‌ها حسابی سروصدا به‌پا کرد؛ نه به‌خاطر سرمربی جدید تهرانی‌ها، بلکه به‌دلیل حضور مربی سابق سایپا در تیم مشهدی!
چند روزی است که خبر احیای ابومسلم مشهد به گوش می‌رسد و قرار است محمدرضا عباسی که در ۱۰ سال گذشته با نام «سیاه‌جامگان» در ورزش مشهد حضور داشت، این پروژه را با نام «ابومسلم شهر بهشت» مدیریت کند.

عباسی در این سال‌ها حتی در زمانی‌که تیم فوتبال مردانش در لیگ برتر و دسته‌یک ناکام ماند، بازهم به حمایتش از تیم‌های بانوان در حدود ۱۰ رشته ورزشی ادامه داد. یکی از این رشته‌ها فوتسال بود به‌طوری‌که ۳ سال پیش تیمی با نام سیاه‌جامگان و با سرمربیگری فاطمه شریف در لیگ برتر حاضر شد. یکی از بهترین نتایج مشهدی‌ها در آن سال رقم خورد و شریف با بازیکنان جوان و نوجوان بومی خود توانست عنوان چهارمی را کسب کند. حالا گفته می‌شود ابومسلم شهر بهشت می‌خواهد یک نماینده در لیگ برتر فوتسال دختران داشته باشد و اردلان به‌عنوان گزینه جدی هدایت این تیم مشهدی مطرح شده است.

اردلان جانشین شریف نیست
هرچند در ابتدا بسیاری فکر کردند او قرار است جانشین فاطمه شریف در تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی شود، واضح بود که هیئت فوتبال هیچ‌گاه چنین تصمیمی نخواهد گرفت. شریف نیز به این موضوع اشاره داشت و تأکید کرد: تیم هیئت خراسان‌رضوی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان حضور دارد. من هم به‌عنوان سرمربی این تیم هستم و مذاکرات انجام شده است. نمی‌دانم حامی مالی جدیدی از استان ما در لیگ بانوان حضور دارد یا خیر، اما در هر صورت حضور خانم اردلان در خراسان‌رضوی از تیم هیئت فوتبال استان نیست.

بخشی از کار‌های مربوط به تیم و بازیکنان انجام شده، برای برگزاری تمرینات تیم برنامه‌ریزی شده است و منتظر تصمیم سازمان لیگ فوتسال هستیم تا تاریخ دقیق آغاز لیگ مشخص شود. با بازیکنان صحبت کردیم و درصورت فراهم‌شدن شرایط، تمرینات تیم هیئت خراسان‌رضوی را شروع می‌کنیم.

او به‌عنوان نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با ابراز خرسندی از حضور یک تیم مشهدی دیگر در لیگ ادامه داد: اگر تیم دیگری از خراسان‌رضوی قصد دارد در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌داری کند، از حضور این تیم حمایت می‌کنیم؛ چون نشان‌دهنده توسعه فوتسال بانوان در زمان فعالیت ما در استان است و از آن استقبال می‌کنیم.

حضور اردلان؛ چالش یا فرصت؟
نیلوفر اردلان سال قبل اولین مربیگری خود در لیگ برتر را تجربه کرد. او در اولین تجربه مربیگری‌اش، هدایت تیم سایپای تهران را برعهده گرفت و با جذب ستاره‌هایی، چون فرشته کریمی و فاطمه ارژنگی، خودش را یک مدعی نشان داد. هرچند عملکرد تیمش در طول فصل سینوسی بوداما درنهایت توانست تیمش را به فینال برساند. سایپا قهرمان نشد، اما عنوان نایب‌قهرمانی رزومه خوبی برای یک مربی در اولین سال است. باوجود اینکه پیش‌بینی می‌شد سایپا از عملکرد او رضایت داشته باشد، هم‌زمان با انتشار خبر قرارداد یاری با تیم نارنجی‌پوش پایتخت، خبر حضور وی در مشهد به گوش رسید. گفته می‌شد او بین هدایت تیم فوتسال مشهدی و یک تیم فوتبال لیگ‌برتری مردد مانده، اما گویا حضور او در تیم شهر بهشت جدی شده و یک گام تا ثبت قرارداد فاصله دارد.

فصل گذشته چندان رابطه خوبی بین شریف و اردلان شکل نگرفت و به‌نوعی رقابت بین این مربیان بالا گرفت. کری‌هایی که در طول فصل خوانده شد و بردوباخت‌هایی که این ۲ تیم در زمین حریف کسب کردند، آتش این رقابت را تندتر کرد. از الان نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، اما بعید است رابطه ۲ تیم مشهدی با یکدیگر چندان دوستانه باشد. شاید هم حضور ۲ تیم از این شهر در لیگ، به کشف و رشد استعداد‌های فراوان خراسانی‌ها کمک کند و اتفاقات خوبی برای دختران رقم بخورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.