کد خبر : 184432
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 12:27
-

گزارشی از حاشیه ها اطراف تازه واردهای ثروتمند

گزارشی از حاشیه ها اطراف تازه واردهای ثروتمند

پایگاه خبری فوتسال ایران در گزارشی به بررسی شرایط تیم کراپ الوند قزوین پرداخته است که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کراپ الوند قزوین فصل گذشته با کسب نتایج درخشان در لیگ دسته اول فوتسال، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.
پس از صعود الوند به لیگ برتر، هیات مدیره و مالکین این تیم خیلی زود برنامه‌های خود برای فصل جدید در لیگ برتر را مشخص کرد.
ابتدا به سراغ مرتضی قائدی سرپرست اسبق و با تجربه حفاری خوزستان رفتند و وی را به سمت سرپرست باشگاه خود منصوب کردند.
سپس با خریدهای پر سر و صدا و خوبی که در نقل و انتقالات این فصل داشتند نگا‌ه ها را به سمت خود جلب کردند.
بازیکنانی مطرحی چون مهدی جاوید، مصطفی نظری،مهران عالیقدر،سعید افشار، علی عابدین، علیرضا رفیعی و چند بازیکن مطرح دیگر را به جمع خود اضافه کردند.
پس از این اتفاقات، فوتسالی‌ها حساب ویژه‌ای روی این تیم کرده‌اند و خیلی‌ها معتقدند امسال لیگ از حالت دو قطبی مس و گیتی خارج خواهد شد.
اما خیلی زود و از همان ابتدا این تیم تازه لیگ برتری شده دچار حاشیه شد.

اولین حاشیه این تیم،انتخاب مهمترین رُکن یک تیم یعنی سرمربی بود. ابتدا حمید بی‌غم پس از سه جلسه‌ای که در تهران با مدیران این باشگاه داشت، به توافق اولیه رسید و لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه داد و طبق این لیست تیم کراپ الوند بازیکنان بزرگی را جذب نمود.
اما قبل ازاینکه بی‌غم قرار داد خود را نهائی کند، به طرز ناگهانی و در اقدامی پر سر و صدا، رضا لک سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت و قراردادش را ثبت کرد.
طبق شنیده‌ها، یکی از اعضای کادرفنی این تیم در انتخاب رضا لک تاثیر گذار بود و سبب شد حمید بی‌غم سرمربی این باشگاه نشود.

بعد از انتخاب پر سر و صدا در راس کادرفنی، دومین حاشیه در تیم الوند بر سر بازیکنی که حدود یک ماه با این تیم تمرین کرد، رخ داد.
رضا امانی بازیکن فصل گذشته شهروند که با نظر حمید بی‌غم جذب این تیم شد، پس از روی کار آمدن رضا لک، این بازیکن به طور عجیبی از باشگاه الوند جدا شد.
طبق گفته مدیران باشگاه کراپ الوند قزوین، آن‌ها برخلاف میل خود و مطابق خواسته سرمربی خود با رضا امانی فسخ قرارداد کردند و حتی بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد این بازیکن را پرداخت نمودند تا رضایت امانی را برای جدا شدن از این باشگاه جلب شود.

سومین حاشیه در تیم الوند، انتخاب کاپیتان در این تیم بوده است.
اینکه چگونه یک تیم در سطح لیگ برتر بر سر انتخاب کاپیتان خود دچار حاشیه و اختلاف می‌شود، شاید برای اهاای فوتسالی خنده‌دار باشد چرا که از پیشِ پا افتاده‌ترین مسائل در هر باشگاهی انتخاب کاپیتان‌ها می‌باشد.
با اتفاقاتی که رخ داده و مطابق شنیده‌ها، به نظر می‌رسد مهدی جاوید به عنوان کاپیتان اور این تیم انتخاب شود.

چهارمین حاشیه که شاید بدترین آن باشد، به بودجه این باشگاه باز می‌گردد.
پس از به روی کار آمدن رضا لک، بودجه این باشگاه بالاتر از حد معمول و ترسیم شده مدیران باشگاه قرار گرفت و همین مسئله نگرانی‌هایی را برای علاقمندان این تیم بوجود آورده است.
با تمامی این اتفاقات، تیم کراپ الوند قزوین با سرمربی مطرح و بازیکنان بزرگ اما در دیدارهای دوستانه بر خلاف انتظار و دیدگاه فوتسالی‌ها، عملکرد ضعیفی از خود نشان داد.
باخت ۲ بر ۱ مقابل دیگر تیم تازه لیگ برتری شده یعنی راگا تهران و سپس باخت پرگل مقابل مس سونگون و سن‌ایچ ساوه طبیعتا فشار زیادی بر دوش این باشگاه پیش از شروع فص جدید مسابقات امسال گذاشته است خصوصا که قزوینی‌ها در تجربه‌های گذشته خود در لیگ برتر بسیار ضعیف عمل کرده بودند.
حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت این تیم پر سر و صدا و پر هزینه در لیگ برتر امسال چگونه خواهد شد و الوند قزوین تا چه میزان می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.